Hey leuk meteen al een verslag. Klinkt als een enerverende reis, maar wel gezellig.
Kijk al uit naar de volgende verslagen.
Hey leuk meteen al een verslag. Klinkt als een enerverende reis, maar wel gezellig.
Kijk al uit naar de volgende verslagen.
Leuk verslag! Smaakt inderdaad naar meer! Tjonge, wat lijkt me dat super zeg...lekker met je paardje op weg, prachtige omgeving en straks uiteraard Honza ontmoeten.
ZALIG!
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Leuk verslag hoor! En leuke foto's ook! Gelukkig is alles goed afgelopen, met je defecte lichten, ontsnapte Shaf en het gebrek aan schrikdraad.
Kom maar gauw met jullie volgende verslagen, want ik ben heeeeel benieuwd naar hoe het jullie verder vergaat!
Gaaf, goede reis nog!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Leuk verslagje hoor!
Shaf niks overgehouden aan zijn kluister avontuur verder hoop ik (het klonk wel eng). Ben benieuwd naar de rest van jullie Honza avonturen....
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
YEAH! Nú al een verslag! Heel leuk om te lezen, met de foto's erbij ben ik meteen ook een beetje "op vakantie". Hopelijk is vandaag ook alles goed gegaan, en hoop dat te lezen in een volgend verslag. Maar met iedere km richting Honza verdwijnen we hier langzaam uit beeld....en dat is nou precies de bedoeling van vakantie . Aan de andere kant is het meteen een soort dagboek voor jullie voor "later". Ik vind het in ieder geval heel leuk om te lezen, dus kom maar op met de verhalen!
men ow men!!! Wat een spannent verslag zeg!!! Ik ben ook zeeeeeeeer benieuwt naar wat nog allemaal komen gaat. En te hopen voor jullie dat er niet veel meer fout gaat!!!
! bedankt Eline om aan ons te denken!
ahh, heerlijk die laatste foto..
'het avontuur tegemoet'..
leuk en spannend tot nu toe..
dit is zoveel leuker dan een gewoon weekverslag!
jij mag wel eens elke maand naar Honza gaan
dan hebben we de honza-maand samen met de week-van...
sta te popelen op het volgende verslag!!
xxies! en veel plezier daar
*Horsefreakje - Ariane*
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Meestal is door Duitsland rijden saai. uren achter elkaar in de auto, hopend (in mijn geval op Oostenrijk) Gebeurt nooit wat. En bij jullie gebeurt er echt van alles! Als je over de reis zelf al zoveel te vertellen valt, ben ik beniwud naar de echte Honza avonturen. Ik kan heel kort zijn: MEER!
Schitterend!!!!
Go for it girls (met veel foto's graag )
Be a realist,
Remain a dreamer
Heeeeel ff kort van mij (zit in internetcafe, gelukkig wel goedkoop)
Het tweede deel van de reis was nog veel spannender (en langer) dan het eerste deel, maar dat schrijven we vanavond en/of morgen ff op de laptop en nemen vrijdag USB stick mee naar internetcafe hier.
Heb net 1e les gehad samen met Nora en Moira die allebei met L4 bezig zijn! GAAF! (en ikke foundation stuff doen )
Shaf is erg relaxt hier, zo relaxt dat hij op 2m afstand van me ging liggen en slapen in de bak! En ik kon er voor het eerst ook bij zitten (reban jaloers maken )
moet je met een oude auto gaan!!!!Oorspronkelijk Geplaatst door Emmie
onze 2 rit was nog veel spannender. Kotm later deze week!!! doei! Back to HONZAAAAAAAAAA!
Wat nou relaxt, dat arme beest is compleet afgebeuld na die dodemansrit helemaal naar Tsjechië. Hahahahahha!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Nee hoor, geintje!!!!!!
Gelukkig maar dat jullie goed bij Honza zijn aangekomen, maar ik ben wel heel benieuwd naar wat jullie onderweg nog meer voor avonturen hebben meegemaakt!
En uiteraard ben ik nog veeeel benieuwder naar wat jullie allemaal meemaken daar bij Honza!
Wauw lekker verslag, ben benieuwd naar nummer 2! Lijkt me echt heerlijk, jullie zijn net gemotoriseerde landlopers
[/i]
Wat een super gaaf avontuur... geniet er maar van! En erg leuk om mee te lezen!!
Bladwijzers