Ik heb laatst bij Timbers de catching game gezien. En ik wil dit graag met Willem gaan doen. Allen de bak is 70 bij 40 m groot. Een beetje te groot dus. Dus de meest logische oplossing: Afzetten. Maar dan komt het probleem: Willem gaat over onder, over of dwarsdoor heen. Hij is tot nu toe: Over een houten hek van 1,20, door schrikdraad, gewoon draad, touw, 3 dubbele lijnen en weet ik veel nog wat meer.
Ook is hij vandaag met het een beetje uitdagende spelletjes met hem spelen over het weiland hek gesprongen. Hij sprong en ging toen door de wei rennen en de hele tijd keek hij naar mij. Het liet gewoon zien: Zie je, ik win, jij verliest. Ik kan erover heen jij niet. Eigenlijk kan dit dus niet. Het is gevaarlijk, omdat het een vast hek is en hij zich flink kan verwonden. Het is gevaarlijk, omdat hij dit ook onder het zadel kan gaan doen. En het is irritant, maar dat maakt niet uit.
Dat over de cathing game ga ik misschien op mijn cursus doen, dat is nog neit zeker omdat het eigenlijk level 2 is. Maar toch, hiju meot toch achter hekken en lijntjes blijven?
Bladwijzers