Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: natural horsemanship, pat parelli

  1. #1
    Forumlid kim89's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    30

    natural horsemanship, pat parelli

    Wie heeft dit boek gelezen en wat vonden jullie ervan?
    Staan er ook oefeningen in die je met je paard kunt doen?

  2. #2
    Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Hasselt (B)
    Leeftijd
    41
    Berichten
    3.718
    Dagboek Berichten
    3

    Re: natural horsemanship, pat parelli

    Ik heb dit boek. Er staan een heleboel foto's in van oefeningen, maar je kan er niet metteen mee aan de slag. Het is een boek dat je kan lezen als je meer wil weten over de methode parelli... Maar eigenlijk, dat is mijn persoonlijke ervaring, snapte ik het boek pas echt toen 'k begonnen ben met het level 1. Pas dan kan je de 7 games erin terug vinden...

    Dus wel een goed boek, vind het ook moeilijk om te lezen. Het zijn niet de woorden of de zinnen die moeilijk zijn, maar het boek is inhoudelijk moeilijk te begrijpen. Soms moet je dingen 2 of 3 keer lezen alvorens je de boodschap begrepen hebt.

    Ben je er nog niet uit welke methode van NH je interesseert, koop dan het boek: het paard als partner. Daar heb je veel meer aan. Ben je van plan om echt met parelli te beginnen en twijfel je nog een beetje of je het level 1 pakket zou aankopen is het boek een goede hulp om je over de streep te trekken.

    Ik heb het boek ongeveer een jaar geleden gekocht, enkele keren in gelezen en dan een jaar aan de kant gelegd. Pas enkele maanden geleden opnieuw erbij genomen, opnieuw begonnen met lezen en dan ook het level 1 pakket aangeschaft.

  3. #3
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Sint Michielsgestel
    Berichten
    401

    Re: natural horsemanship, pat parelli

    Het is idd geen makkelijk boek om te lezen. Veel 'denken vanuit het paard', waar ik zeg dûhhh, maar wat voor sommige normals misschien heel raar kan klinken? De games kan je er niet uithalen, die moet je bij elkaar puzzelen
    until we have found the warmth of the sun
    until we are one... the Children of the Sun

  4. #4

    Re: natural horsemanship, pat parelli

    OKe,, Ik heb het nou besteld bij de bieb(hij was alleen in dronten) Ik doe wel even een berichtje als ik hem besteld heb.. (off-line):Het paard als partner, waar kan je die krijgen?.
    Ik ben blij dat ik Aqua Rij!:P

  5. #5
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: natural horsemanship, pat parelli

    Ook bij de bieb!
    En anders vast wel in de boekhandel.

  6. #6

    Re: natural horsemanship, pat parelli

    Bij ons in de bieb lag ie niet, Ik lees eerst maar is nh
    Ik ben blij dat ik Aqua Rij!:P

  7. #7
    Forumlid kim89's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    30

    Re: natural horsemanship, pat parelli

    Heb een tijd geleden het boek 'het paard als partner'' gekocht en ben hier erg blij mee.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •