Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 22 van de 22

Topic: indianen zwaai oefenen?

  1. #16
    Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005
    Locatie
    limburg NL
    Berichten
    4.760

    Re: indianen zwaai oefenen?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jess
    Zit trouwens nog ff te denken. Als je t met een shet probeert dan heb je ook nog de kans dat je over je paard springt in plaats van erop. Auw!

    wat wij al vaak hebben meegemaakt ..in de speeltuin waar ik werk..er mogen altijd kinderen meehelpen de shetjes weg te brenegn..dat gaat dus zonder zadel..en mogen er zelf opklimmen..geweldig als ze eroverheen vliegen!!!

  2. #17
    Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    886

    Re: indianen zwaai oefenen?

    Grr mijn instructeur 'springt' zo zonder enige moeite op zijn paard, maakt niet uit hoe groot zo'n beest is! Ben echt zó jaloers, denk niet dat mij dat ooit gaat lukken bij Auk, ik ben maar 1.67m en Auk's schoft is algauw 1.73m hoog..
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

  3. #18
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    45
    Berichten
    2.511

    Re: indianen zwaai oefenen?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door peaches
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jess
    Zit trouwens nog ff te denken. Als je t met een shet probeert dan heb je ook nog de kans dat je over je paard springt in plaats van erop. Auw!

    wat wij al vaak hebben meegemaakt ..in de speeltuin waar ik werk..er mogen altijd kinderen meehelpen de shetjes weg te brenegn..dat gaat dus zonder zadel..en mogen er zelf opklimmen..geweldig als ze eroverheen vliegen!!!
    Whahaha, ik heb het zelf nog wel eens als JP mij een voetje geef. Zonder dat hij t doorheeft tilt hij mij hoog boven Shiva. En das niet handig.
    Hij sprong trouwens zelf ook een keer over Shiva ipv erop. Shiva is 1.42, JP 2.00. Dus je kan je wel voorstellen hoe dat eruit zag. Hij stond er aan de andere kant gelijk weer naast.

  4. #19
    Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    886

    Re: indianen zwaai oefenen?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Auky
    Grr mijn instructeur 'springt' zo zonder enige moeite op zijn paard, maakt niet uit hoe groot zo'n beest is! Ben echt zó jaloers, denk niet dat mij dat ooit gaat lukken bij Auk, ik ben maar 1.67m en Auk's schoft is algauw 1.73m hoog..
    Hihi, na wat oefening kan ik het nu moeiteloos op een pony van 1.25m
    Bij Auk komt er nog een strobaal aan te pas, maargoed, blijven oefenen dan maar, hihi!
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

  5. #20

    Re: indianen zwaai oefenen?

    Het lukt me bij Wim met hier en daar wat geklauter (wat ze niet erg vind gelukkig) terwijl ik haar wel altijd 'dwerg' noem.. ik kan dus nog niet eens op een dwerg klimmen

  6. #21
    Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    3.715
    Dagboek Berichten
    24

    Re: indianen zwaai oefenen?

    haha ik kon het voor ik last van mijn spieren kreeg wel... en toen deed ik het ook voor bij de haflinger die op de school stond waar ik les gaf.. maar die was 5 cm groter dan siets... en je raad natuurlijk al wat er gebeurde toen ik weer op siets wilde springen... holpla er overheen
    ik lag slap van de lag op de grond en siets stond te kijken van wat doe jij nou
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

  7. #22
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    45
    Berichten
    2.511

    Re: indianen zwaai oefenen?

    Whahaha, had dat graag willen zien. En de paarden kunnen in rare situaties idd goed kijken van: "wat ben jij nou weer aan het doen?? Zucht.....mensen..."

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •