Leuk, nu hebben we toch al een klein groepje bij elkaar. Misschien willen de castricum-mensen ook komen???
Enne Pais: we houden binnenkort ook wel een videoavond in groningen hoor!
Leuk, nu hebben we toch al een klein groepje bij elkaar. Misschien willen de castricum-mensen ook komen???
Enne Pais: we houden binnenkort ook wel een videoavond in groningen hoor!
En mijn vriendin komt denk ik ook dus dat is er alweer eentje meer enmisschien kan ik nog wel wat mensen optrommelen
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Heeee xxNicolienxx!!! Uit de fazantstraat!!!Oorspronkelijk Geplaatst door Nicolien
Ik zie je de 19de! Gezellie!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ja, die!Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Het is dus de 16de, maar dat weet je ondertussen al.
Ik zeg het toch maar even om verwarring bij andere te voorkomen
Nou, dat is zo dichtbij dat ik mijn best ga doen om ook van de partij te zijn! Ik houd wel een slag om de arm want ik ben weer eens druk druk druk....maar het lijkt me wel gezellig! Is er nog een plekje op de bank vrij denk je?
Dat zal toch wel??!!Oorspronkelijk Geplaatst door lila
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
jahoor dan maar een paar op de grond....ik zorg wel voor wat kussens......gelukkig is het een studenten huis en hebben we 3 banken staan...
Wel gezellig hoor zoveel mensen bij elkaar
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
ik heb net op parelli.nl gekeken,daar stond dat je wel lid kan worden van de savvy club in NL, kost €100,- euro per jaar!!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
In NL heb je een Savvy Card en daarmee krijg je niet van de leuke club-blaadjes en gratis DVDs maar enkel korting op lessen en equipment (10%) in Engeland krijg je alles
Nog mensen die ik op moet halen ergens vandaan? Hoorn? Of ergens anders tussen midwoud en Alkmaar in?
Kritiek op de goeroe is niet gewenst......
Moet ik die dvd speler nog meenemen??
Kritiek op de goeroe is niet gewenst......
nee dvd speler heb ik!!!!!
Dus hier even een lijstje van iedereen die komt van het forum....
Anna (anroomy)
Nicolien
Nienke
Arabesk
Eveline
Lila?
En verder komen er nog een paar mensen die ik ken....
Redden jullie het allemaal om om 15:30 op station alkmaar noord te zijn dan kom ik jullie halen want de buurt hier is nog vrij lastig als je de weg niet weet!
Ik zie jullie allemaal zondag!
Ow en voor vragen kan je me bellen op 06 41 52 19 57
Is goed, 15:30 station noord. Alleen bij de voor of achterkant?
En kan ik op de fiets komen? (Het is zo dichtbij )
je kan op de fiets komen hoor en doe maar de voorkant dus aan de kant waar je het grasveld kan zien......(voor alle anderen)
Bladwijzers