Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Resultaten 76 tot 90 van de 102

Topic: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

  1. #76
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    Ja Faartje is me een tante ja, maar als je haar dan voor je wint dan ben je wel binnen denk ik. Echt helemaal mijn paard die. Het is dat ik Sjo al heb maar anders wist ik het wel .
    Haha, Fara is nogal apart ja. Ik weet nog dat Wim zei dat ik maar het halster vast moest houden als ik ernaast liep, omdat ze begon te bijten als ze dacht dat het koekjestijd was
    Xinea vond ik veel leuker, indianenpaardje!
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

  2. #77
    Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Zwaagdijk-Oost
    Berichten
    939

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    zo hehe, eindelijk ook even tijd om te reageren!

    Het was echt geweldig, de afgelopen paar dagen!
    Ten eerste wil ik Sandra nog even bedanken voor de organisatie! Het was allemaal goed geregeld, op de slechte afspraken met het weer na . Maar echt super dat we bij Wim konden komen. Echt zo onwijs veel geleerd weer! Met elke les van hem maak ik gewoon sprongen vooruit! Hij weet echt goed op het paard, maar ook ruiter in te springen, te kijken welke oefening goed is. We hebben met grondwerk gewerkt aan focus met je lichaam tijdens het werk op de cirkel, leiden vanuit zo'n beetje alle zones (vooral zone 5), wijken en schouderbinnenwaarts aan de teugel. Met rijden aan wijken op de volte, meer beenactie en verzameling in stap en draf-werk. Ik kan dus weer een hele tijd vooruit! Kel kan nog best wel dressuren voor een vuilnisbakkenraskarrepaard! Roze wolk is nog lang niet verdwenen!


    Maar ook buiten de lessen om hebben was het hartstikke gezellig en hebben we hele leuke dingen gedaan! Met alle paarden in één bak en dan verschillende @liberty, dat is iets wat je niet zo heel vaak meemaakt! Echt superrelaxed en apart sfeertje geeft dat toch wel! En het ging weer zoo goed met Kel! Superpaard! Ook leuk om de andere paarden een in real life te zien, na alle verhalen en foto's die ik hier op het forum gezien heb!

    Ik ga straks wel even foto's uploaden. Ben nu nog bezig met de foto's van het parelli-toernooi

  3. #78
    Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Zwaagdijk-Oost
    Berichten
    939

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door myracara
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    Ja Faartje is me een tante ja, maar als je haar dan voor je wint dan ben je wel binnen denk ik. Echt helemaal mijn paard die. Het is dat ik Sjo al heb maar anders wist ik het wel .
    Haha, Fara is nogal apart ja. Ik weet nog dat Wim zei dat ik maar het halster vast moest houden als ik ernaast liep, omdat ze begon te bijten als ze dacht dat het koekjestijd was
    Xinea vond ik veel leuker, indianenpaardje!
    Leuke paardjes idd! Ze komen bij mij uit de buurt, Wim gaat altijd door naar hen na de lessen in Benningbroek. Ik vind de kleur van Fara echt heel mooi op dit moment. Helaas zal hij wel witter worden! En ze is mooi rond voor een arab! Heb Wim helaas niet zo op Fara zien rijden, omdat ik Kel op moest zadelen ed.... Die vos was trouwens echt superlief!

  4. #79
    Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    1.996

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Zo, ik heb maar eens wat foto`s geupload:

    Beau in de wei

    De eerste dag kwamen we allemaal aan op Sandra`s weiland in Hollandscheveld. De paardjes moesten eerst aan elkaar wennen en dat ging er soms spectaculair aan toe! Al maakte Beau zich vooral druk om Borus (waarmee hij ook gekomen was) toen die even weg was om met Fitna te rijden.



    Wim kwam die ochtend naar de wei om les te geven.
    Eveline was als eerste aan de beurt

    In de stromende regen!

    Dat werkte echter toch niet goed. De paarden waren snel afgeleid en Wim stelde dus voor om de lessen die middag bij hem in de binnenbak voort te zetten. Dat vonden we wel een goed idee en vroegen meteen of we dan ook tot woensdag konden blijven. Dat was prima.

    Bij Wim hebben we allemaal 1 of meerdere lessen gehad.



    Fitna en Borus

    Later deed Charlotte (Tinky) die zelf geen pony mee had nog een les met Borus.




    En Marieke met Kelly. Zij deden zowel grondwer- als rijlessen.






    En Eveline had nog een les







    En ik natuurlijk nog met Beautje

    Lange lijnen werk met Wim


    en met mij


    Luisteren naar instructies

    Lief Beautje!


    Driving HQ


    Tussen de lessen door stonden de paardjes overdag lekker buiten in de paddocks. Beau en Borus stonden eerst steeds samen omdat Beau nogal stampei maakte als hij alleen moest staan.



    door hard heen en weer te rennen en luid te hinniken.

    `sAvonds sliepen we in de kantine


    En tussen de lessen door was er ook nog tijd voor wat andere dingen
    Trailerladen oefenen met shanna bijvoorbeeld

  5. #80
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Leuke foto's mellien! Wat is Borus toch... harig, op die laatste foto. Stonden die 'blok foto's' op jou camera of op die van Marieke?
    Vind het achteraf jammer dat ik mn camera vergeten ben!
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

  6. #81
    Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    2.669

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Wat een mooie manen van Borus, Fitna! Ik ben helemaal jalours (mooie voorpluk ook!).

    Hij heeft op de stilstand foto hetzelfde achterbeen naar achteren als Sjo ook altijd doet. Waar heb je aandacht ana besteed tijdens je les?

    Shaf ziet er sjiek uit op de eerste foto in de binnenbak.
    Waar zijn de foto's van Shanna en Sandra aan de arbeid?
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

  7. #82
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    ja jammer, niet echt foto's van het grondwerk met shanna. Maar ik ben bezig een filmpje te bewerken van dinsdagavond, daar staat shanna regelmatig op

    Gevondenvoorwerpenlijst van de playday, gisteren allemaal meegenomen bij Wim vandaan:

    telefoonoplader van Maaike die ze laatst had laten liggen
    Hoofdstel met bitringen (borus?)
    zwarte chaps
    zwarte joppers
    Een pyjamabroek van fitna
    een rood en lichtblauw shirt
    een donkerblauw tasje (ongeveer 25 bij 35cm)
    een broek van eveline
    een singel van eveline
    een broek van charlotte

    ik neem de hele bubs wel mee naar de Nhdag. geef even per PB door wat van jou is...

  8. #83
    Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Delft
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.656
    Dagboek Berichten
    1

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Hahaha, heel veel foto's.... en wat komen ze me bekend voor

    jammer alleen dat de meeste op andersmans camera staan

    ook jou blokfoto's Fitna, die heeft marieke

  9. #84
    Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    1.996

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Ik ha wel wat foto`s van het grondwerk met Shanna maar die waren allemaal zo vaag geworden door de donkere bak dat ik het niet de moeite waard vond ze erbij te zetten. Misschien heeft iemand anders betere?
    Ik ben heel benieuwe naar de foto`s van Marieke! Die had in ieder geval een camera die eruitzag alsof ie beter bestand was tegen de donkerte in de bak dan mijn toestelletje.

  10. #85
    Actief Forumlid sanne2's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    612

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Super leuk om te zien. Wim heeft er weer een aantal fans bij! Ik vind het echt jammer dat ik niet kon komen maar had een tentamen en een deadline op mijn werk, dus had ook echt niet kunnen komen. Maar leuk om te zien dat jullie zo'n plezier gehad hebben!

  11. #86
    Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Zwaagdijk-Oost
    Berichten
    939

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    ja, ik heb wel een paar leuke foto's. de meeste staan al op mijnalbum, maar nog niet allemaal omdat ie vol is, dus eerst maar een paar nietszeggende wissen van het toernooi. Bij mij zijn er ook heel veel vaag of bewogen. Komt niet door het toestel, maar door de kwaliteiten van de fotograaf. Ik had m natuurlijk ook gewoon op automatisch in kunnen stellen! Nou heb ik moeilijk lopen doen, én bewogen foto's, ! Vanmiddag, als ik thuis ben, en beschikking heb over de foto's zal ik ook wel even een leuk verhaaltje maken.

    Wimles morgen gaat trouwens toch gewoon door! (ben idd fan, mijn vriend wordt helemaal wantrouwend hehehe)

  12. #87
    Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Zwaagdijk-Oost
    Berichten
    939

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Nou, hier komen ze dan hoor: de foto's!

    Ik heb er zomaar wat geselecteerd.

    Kel gaf samen met de andere paarden bij aankomst een spetterende show weg, echter nadat (waarschijnlijk) shaf haar in haar kont gebeten had, wilde ze niets liever dan uit het weiland:



    arm onzeker paardje...

    Die spanning is eigenlijk alle dagen gebleven, ondanks haar koelbloedige uiterlijk heeft ze alle dagen slappe mest gehad (het zat zelfs een meter hoog op de muur ). Én: ze wilde niet meer goed laden, na 2 lange ritten op de trailer was ze het zat. Daar ging ik met mijn mooie verhalen over Kel die zó de trailer op loopt ! Gelukkig is dat nu weer hersteld ....

    eveline met shaf:



    leuk om die twee nu eens irl te zien, na alle verhalen, foto's en filmpjes!

    extreme friendly met Kel:



    Mellien met Beau: helaas geen foto's van de les, die was wel de moeite waard! het was heel leerzaam om te zien wat voor savvy je moet hebben voor een shetlander! Alle middelen uit de kast ! Uiteindelijk lukte het maar wel weer he mellien?



    Dit vond ik een leuke foto van Sandra met Shanna: Jammer dat ie helaas niet helemaal scherp is, ligt aan de instellingen van het toestel. Moet er nog even thuis in worden!



    Dit was Eva, een schoolvriendin van Sandra. Zij is (nog ?) niet lid van het forum. Haar paard heet Ramona, Sandra heeft in het verleden nog geparellied met Ramona geloof ik..


    De eerste avond hebben we pizza of spare-ribs gegeten in het dorp, Els kwam ook nog even gezellig langs! (Helaas niet gelukt op de foto, moet me toch echt eens meer erin verdiepen! Of niet zo eigenwijs zijn en op automatisch zetten )



    Mellien heeft met Kel ook een lesje gedaan:

    instappen in de buitenbak:



    Je kunt hier goed zien waar Kel haar interesses naar uitgaan ....

    Eerst heeft ze grondwerk gedaan:



    en daarna ook nog gereden. Ook Mel kreeg Kel ( ) uiteindelijk mooi rond, super!



    Een foto van de les van Fitna:



    En de les (één van de) van Sandra:





    's avonds ging Wim een van zijn eigen paarden rijden, en even een showtje weggeven met Allegra! Wauwie zeg! Echt gaaf om te zien. Sandra heeft het op film, ben ik erg benieuwd naar!
    Allegra lekker aan het rollen:



    Die avond hebben we ook allemaal obstacles opgezet: cavalletti in een rondje, zodat je er circling in kon doen, pionnen waaromheen je kon slalommen (gelukt @ liberty, bij zowel Sandra als mij! ) Een gordijn, en last but not least: Het blok!

    Helaas zijn de meeste foto's mislukt, ivm .... blabla dat weten jullie inmiddels wel

    Zomaar een mooie foto van Boris:



    En HET BLOK!

    Boris


    Shanna


    En Kel:

    Superblij natuurlijk! Helaas net niet 4 benen erop gekregen, maar ach...

    Fitna zit er zelfs op! :



    @ liberty tussen de pionnen door: *trots*



    zo, nou dat waren er wel weer eens genoeg, voordat alle computers vastlopen. Mocht je er meer willen zien:

    http://www.mijnalbum.nl/Album=N8KPL66C

    Enne, Charlotte: Zeer veel dank voor het nemen van de vele foto's! Onbegrijpelijk dat je geen blaren op je vingers hebt staan !

  13. #88
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Cool! Borus vindt zichzelf heel stoer op het blok lijkt het

    Ohja, nog vergeten; wow wat is Kelly mooi.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

  14. #89
    Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Zwaagdijk-Oost
    Berichten
    939

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Boris vind zichzelf uberhaupt heel stoer volgens mij

    ennuh thank you Ben gek op haar!

  15. #90
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    ik heb echt zo'n geweldig filmpje van borus op het blok... heb alle stukjes inmiddels geknipt en aan elkaar geplakt, issie te groot om behoorlijk up te loaden... zucht...
    als iemand een goede site heeft om het filmpje te uploaden, graag! putfile en zippy kan hem niet aan (21mb)

    hihi, shanna is net een mustang, met die stoere gebleekte krulletjes!!!

    is het jullie inmiddels ook opgevallen dat wat je bij wim doet allemaal zo lekker gaat, en dat als je thuis bent je er veel meer op moet concentreren? lastig hoor...
    Ik blijf maar steeds in mezelf zeggen: ssslllooowmotion...
    Maarre, mn circling short range at liberty is gelukt op mn 1 hectare land! alleen over het werken met lange lijnen, daar ga ik jullie (alle forummensen) binnenkort denk ik over lastigvallen, want ik ben de handigheid helemaal kwijt...

Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •