Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 91 tot 102 van de 102

Topic: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

  1. #91
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    bedankt voor alle foto's marieke! Je bent geweldig!
    Maarre... mn paard komt wel erg ugly over zeg, op de meeste foto's. Hoe kan dat nou? ik vind d'r altijd een stuk mooier als hoe ze hier op de foto staat...

  2. #92
    Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Zwaagdijk-Oost
    Berichten
    939

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    oei, das wel jammer, ik heb het niet zo goed gezien dat je met de lange lijnen bezig was.... En ik heb dat ook wel hoor! Wim weet natuurlijk precies op het goede moment in te springen enzo! Daarom laat ik ook het liefst mn hele les filmen, dan zijn er echt heel veel kleine dingetjes die hij gezegd heeft die ik alweer vergeten ben, en wel erg van belang zijn!

    Lelijk? Helemaal niet! Ik ben echt helemaal verliefd op dat koppie op de eerste foto met jou! Idd superschattige krulletjes. Ben je met haar naar de kapper geweest voor Highlights ? Je kan idd wel zien dat ze overbouwd is, als je dat bedoeld, maar ja, daar is niet zoveel aan te doen hè? Heb je trouwens bij jou thuis nog een blauw adidas-petje gevonden? Verder is niets van mij van de gevonden voorwerpenlijst! (Nog best wel een lange! )

  3. #93
    Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    2.669

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Mocht Allegra rollen in de binnenbak van Wim? Wie moest hem naderhand wassen ?

    Het ziet er iig supergezellig uit, vind het helemaal jammer dat ik niet meegedaan heb.

    is het jullie inmiddels ook opgevallen dat wat je bij wim doet allemaal zo lekker gaat, en dat als je thuis bent je er veel meer op moet concentreren? lastig hoor...
    Zo, zeg dat wel! Of het is zijn binnebak of hijzelf, maar tijdens de les gaat het altijd vele malen beter dan bij zelf oefenen. Het wordt tijd dat Wim poppen van zichzelf gaat verkopen die je in de hoek van je bak kan zteten ofzo .
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

  4. #94
    Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Zwaagdijk-Oost
    Berichten
    939

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Allegra leek naderhand echt op Jolly Jumper: wit met gele vlekken en manen

    Hij rolde echt wel 10 x, ging heel vaak achter elkaar over de rug, oftewel: genoot er met volle teugen van! Over schoonmaken hebben we gelukkig niets gehoord!

  5. #95

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Leuke foto's zeg, vooral Borus, stoer zeg! Heeft iemand toevallig een bouwtekening van zo'n blok liggen? Dan ga ik er ook een maken.

    May the horse be with you!

  6. #96
    Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Berichten
    1.625
    Dagboek Berichten
    1

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    als iemand een goede site heeft om het filmpje te uploaden, graag! putfile en zippy kan hem niet aan (21mb)
    http://video.google.nl/ Limiet is volgens mij 100mb.

    Leuke foto's! Volgens mij hebben jullie echt een super leuke en leerzame tijd gehad met zijn allen.

    Enne, ik vind Shanna helemaal niet ugly op deze foto's, is ze in het echt nóg mooier dan?

  7. #97
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    Mocht Allegra rollen in de binnenbak van Wim? Wie moest hem naderhand wassen ?
    Denkend aan mijn fijne ervaring?
    Na mijn les op Allegra met halstouwtje zei Wim nog dat ik hem goed moest vasthouden nadat ik het zadel eraf had gehaald... 1 seconde het touwtje van zijn hals af en hij rende naar de andere kant van de bak en rolde zich helemaal geel. Wim stond vanuit de kantine heel boos te kijken
    Toen moest ik hem dus wassen!

    Ja en dat alles goed gaat als hij erbij is, héél herkenbaar! Ik probeer me wel vaak te bedenken wat Wim zou zeggen, welke zinnetjes hij vaak gebruikt enzo.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

  8. #98
    Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Delft
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.656
    Dagboek Berichten
    1

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    Mocht Allegra rollen in de binnenbak van Wim? Wie moest hem naderhand wassen ?
    Het was zelfs zo dat ik een dag later een geel paard in het land zag lopen, ikke lekker weten wie dat was

    Idd, met wim erbij is het veeeeel makkelijker Ik heb gisteren met Albert geoefend en mag toch best wel heel erg met hem gaan oefenen ja.... 't ging nog niet helemaal zoals het moest gaan, borus z'n binnenachterbeen begon steeds meer te dragen, maar die van Albert, neuhh doe toch iets fout blijkbaar

    Maar ik moet eerlijk zeggen, wimlessen zijn verslavend... wow, wat is het lang geleden dat ik zo fijn lesgehad heb zeg...

  9. #99
    Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    1.996

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Mooie foto`s zijn het geworden Marieke! Vooral de op-het blok-foto`s zijn stoer! En Wimles is zekers verslavend. Binnenkort komt Pjelk misschien bij Groningen (stad) te staan en da`s gunstig want nog dichter bij Wim . Die ga ik dan ook zeker weten eens uitnodigen.

  10. #100
    Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Zwaagdijk-Oost
    Berichten
    939

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Ik weet niet wat dat is, ga ik lekker oefenen in de bak gisteren, stond daar toch zo'n wimpop!!! Echt superhandig!
    Haha, de lessen zijn dus uiteindelijk toch doorgegaan. Hij kwam voor 5 mensen deze keer. Uiteindelijk zijn het er toch nog 6 geworden, ik had dendrofleur uitgenodigd te komen kijken en die werd meteen zó enthousiast dat ze juul van stal heeft gehaald en ook is gaan lessen! Ik heb haar helaas niet echt gesproken aan het einde van de les hoe het haar bevallen is.

    Maar goed, nu moet ik het toch echt allemaal weer zelf toe gaan passen de komende twee maanden..... Afzien hoor.....

    Allegra mocht bij ons gelukkig gewoon geel blijven!! Maar ik heb een vermoeden dat hij gewoon gokte dat hij weer wit regende ofzo Volgende week zal hij in ieder geval wel weer schoon zijn, hij neemt allegra mee naar de NH dag!

  11. #101
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Wat leuk dat het toch door ging Marieke! Leuk dat er zoveel enthousiastelingen bij jou op stal zijn. Op de nieuwe stal van Borus zijn er ook 2 enthousiast geworden, maar ik denk dat het niet makkelijk is om daar een groepje van te maken waardoor het voor Wim de moeite waard is om te komen.


    @Maaike - aandacht tijdens de les -> vooral naar zijgangen, en meer reactie voor het binnenbeen, vooral op de linkerhand. En ik moest heel erg wennen aan het feit dat wim wilde dat ik heel traaaag ging stappen om hem over zn beenzetting na te laten denken. Met een fjord als Borus (die in de bak niet vaak haast heeft) heb ik altijd het gevoel om naar vóren te willen rijden.
    Borus is redelijk nageeflijk op het bit en in stap en draf is een heel licht teugelcontact mogelijk maar ik kreeg altijd het idee dat Borus zn hoofd maar afboog omdat ik dat graag wilde maar dat er verder niet veel gebeurde. Maar Wim was daar heel tevreden over. Vooral in stap schijnt hij presies te lopen op de manier wat past bij zijn leeftijd en trainingsniveau en dat hij zowaar zn achterhand gebruikt (...!) In draf niet, daarbij loopt hij stationair volgens Wim haha. Al kwam me dat altijd goed uit want dat zit zo lekker vlak.

    @Sandra Hoofdstel is niet van mij (heb zo'n fancy one-ear weet je nog ) Pyamabroek wist ik dat die nog in de auto lag.... Mis hem heel erg, is mn lievelings pyama en hij was ook al goedgekeurd als sjaal en nu is ie weg

    En namens Borus bedankt voor alle complimenten over zn woeste haardracht en zn nobelheid op het blok.
    Hij was zo braaf daarmee trouwens. We hebben nog nooit zo'n hoog en klein blok gedaan, al kende hij het concept "krap staan met je voetjes" al wel wanneer ik hem met 4 benen op een verstevigde pallet parkeerde.
    Maar hij stond er binnen een minuut op. Was daarom heel vrolijk en daar komt die minder charmante grijns vandaan, op die foto waarbij ik ernaast zit
    Wim had nog een kleiner blok en die zou ik graag hebben geprobeerd maar daar kwamen we niet aan toe.
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

  12. #102
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: playday 28,29 en 30 aug BIJ WIM!!! (zie update)

    Oh haha schiet me ineens iets te binnen.

    Die foto waarbij Borus op het blok staat en ik erop zit alsof ik Seabiscuit rij werkt echt op mn lachspieren. Toen ik hem eropaf stuurde, hupte hij gelijk met zn voorbenen het blok op maar zn achterbenen stonden er vlak achter. Hierdoor werd zn rug een roetsj-baan en ik glibberde bijna via zn kont op de grond. En die foto is gemaakt terwijl Borus erop klom, maar er eigenlijk ook weer direct afliep (denk dat hij slecht evenwicht kon houden met mij erop) Vandaar dat ik nog zo zat
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •