Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 68

Topic: Parellidag in Lunteren

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Re: Parellidag in Lunteren

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door haflingergek
    en ik ga er zondag lekker heen samen met Olga!

rebanna waar blijven jou foto's eigenlijk?
    Daar zat ik ook al aan te denken hihi

Ik weet trouwens niet zeker of ik nog een keer naar Lunteren ga voor een cursus. Eddy zelf is heel goed en ook aardig, maar de rest van de mensen vond ik een beetje eng. Het lijkt alsof ze je willen "binnenhalen". Ik heb net iets teveel verhalen gehoord over Salt Lake City, Landmark en Herbalife om dat licht op te vatten.
    Wel heel jammer, want het is maar een kwartiertje rijden van stal.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door myracara
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door haflingergek
    en ik ga er zondag lekker heen samen met Olga!

rebanna waar blijven jou foto's eigenlijk?
    Daar zat ik ook al aan te denken hihi

Ik weet trouwens niet zeker of ik nog een keer naar Lunteren ga voor een cursus. Eddy zelf is heel goed en ook aardig, maar de rest van de mensen vond ik een beetje eng. Het lijkt alsof ze je willen "binnenhalen". Ik heb net iets teveel verhalen gehoord over Salt Lake City, Landmark en Herbalife om dat licht op te vatten.
    Wel heel jammer, want het is maar een kwartiertje rijden van stal.
    dat gevoel deel ik wel, ik zou zelf ook niet snel weer meedoen aan een cursus, vind het ook heel veel geld voor 3 daagjes... en de vorige keer heb ik nou niet echt pijlen voor thuis meegekregen, maar dat zal ook wel aan het niveau gelegen hebben.
    The darkest hour is befor it get light!!!

Oow ik zit even met mijn oren te flapperen hier. Is dat werkelijk jullie ervaring? Dat heb ik nog nooit gehoord, van niemand. Dacht die cursussen altijd, allemaal 100% oké waren. En dat vind ik dan op zich ook wel vreemd, want aan alles zitten ook negatieve kanten, nooit alleen maar positieve. Dus misschien wel goed om eens en keer te horen.

Dat geeft mij wel meer stimulans om mijn oorspronkelijke plan dóór te zetten, en gewoon wat lessen te nemen van een vergevorderd forumlid (hè Marja) en dit te doen tot ik gewoon naar Eddy kan om te proberen een level af te sluiten.

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

hé hé hier dan eindelijk de foto's die ik gemaakt heb van afgelopen zaterdag

Voor mij de held van de cursus Nicky te paard!!

Wow Roos wat een swiegermutterlook kun je opzetten zeg

Was dit niet dat Myra wou gaan liggen Nicky??

Geheel links André in stoelzit en in het midden Morrie!!!

Dit is Humphrey!!!

Wendy en Bob (don't mess with bob hier op het forum)

Loes en Elianne

Zo nu zullen jullie snappen waarom het ff duurde, het waren er zoveel! Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Aangemeld
    Aug 2005

Jammer dat jullie dat vinden, ik zou namelijk zo weer op cursus gaan, ik heb er zo onwijs veel geleerd en schik gehad.

Dus het is denk ik echt per persoon verschillend!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Aangemeld
    Jan 2005

Hee gaaf Rebanna! Ja die ene foto is vlak voor myra ging liggen. Ik schrok me rot, maar ze bleef netje rechtop liggen tot ik afstapte

Aangemeld
    Aug 2005

Ben blij dat je ze leuk vind Nicky

hé ik sta ook nog op de foto.......

ik vind het wel erg leuk, maar ik heb er het geld niet meer voor over, niet met Morrie in ieder geval, hij is een véél te moeilijk paard voorme, omdat hij geleerd heeft hoe sterk hij is.

Ik zou er goed aan doen om Morrie te verkopen aan iemand met level 3, maar die willen geen paard waar je niet echt op kan rijden.

Ik kan m'n zuurverdiende centen beter investeren aan een bezoek aan Adrian Heinen, een zwitserse Parelli instructeur die speciale cursussen voor koudbloeden heeft ontwikkeld. Veel boomslepers met Norikers gaan naar hem toe, als ik ga, ga ik zonder Morrie, dat doe ik hem niet aan weer zo lang op de trailer (heb hem uit Oostenrijk gehaald dat was een hel) dan leen ik wel een paard van het stamboek

Aangemeld
    Aug 2005

Ik snap het Morrie en vind dat je groot gelijk hebt!

Enne het valt wel mee hoe je erop staat hé, ik vind het in ieder geval

Hoi,

Bedankt voor je foto's Rebanna, leuk!

Trea, ik vond de cursus 100% cool. Ik weet wel wat Nicky bedoeld. Nicky en ik hebben het er maandag ook nog heel lang over gehad. Maar dat heeft ook te maken met hoe dat op je zelf over komt en hoe je daar zelf mee over weg kunt. Een van de dames vond het ook nodig om mij even uit te leggen hoe goed zij wel was en hoe dom ik dus eigenlijk. hi hi. Ik heb korte metten met de dame gemaakt. Helemaal belazerd.

Dus, ik snap wat Nicky bedoelt en ben het er slechts ten dele mee eens, aangezien alles wat je zegt, veel over jezelf zegt en misschien ook nog wat over een ander. Deze mensen doen Parelli maar zijn niet Parelli.

Liefs
    Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Aangemeld
    Jan 2005

Ja, daar heb je ook helemaal gelijk in Roos. Als je niet zo stevig in je schoenen staat is het moeilijker om je daar tussen te bewegen. Ik heb ook wel geprobeert te denken; ik ben hier om te leren, wat kunnen mij die andere mensen schelen. Toch voelde het gewoon niet goed.

Ook heeft diezelfde dame tegen mij wel erg vervelende dingen gezegd. Ze vond eigenlijk dat ik er niet thuishoorde en dat zei ze gewoon recht in mijn gezicht.
    Dat is voor mij een reden om niet meer terug te komen. Hoe jammer het ook is.

Aangemeld
    Aug 2005

Jeetje Nicky wat vervelend, nou ben ik toch wel heel erg benieuwd hoe dat allemaal gekomen is....

Aangemeld
    Jan 2005

Ik heb je ge-PB`t.

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Wie neemt nou het recht om zulke dingen te zeggen? Slaat nergens op...

De level 1/2 cursus waar ik afgelopen december naar toe zou gaan, daar kwam een mevrouw die nog nooit echt 1 game met haar paard had gedaan. Die hoorde niet thuis op die cursus, dat was duidelijk. Maar dan nmog heeft niemand er lullig over gedaan, Eddy heeft haar een beginnerscursus aangeboden en ze is de andere dagen als kijker geweest. Niks geen blabla.

Heel vervelend voor jou dat er zulke mensen rondliepen! Ik kan me voorstellen dat dat jouw sfeer verpest!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Leuke foto's
    Zal wel aan mij liggen,ben tenslotte nieuw en nog niet thuis in het NH aar wat is hier NH aan?
    In de manegelessen gaan we ook wel eens enge dingen neerzetten.
    Tonnen,paraplu's,plank met een rol eronderen een stuk zeil.
    Weet niet maar mijn knollie loopt gewoon overal over en langs.
    Is inmiddels wel 11 jaar,misschien ligt het daaraan.
    ?

Weet eigenlijk niet wat jullie aan het doen zijn,heb ik iets gemist?Of zijn het allemaal paarden die iets naars meegemaakt hebben?

Ga ook even verder de site lezen want er lijkt iets nieuws in paardenland te zijn.
    Leuk.

Doei Barbie

Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten