Ja das wel leuk, ben immers je buuf op web-log heOorspronkelijk Geplaatst door Brigitte
Ja das wel leuk, ben immers je buuf op web-log heOorspronkelijk Geplaatst door Brigitte
www.crystal-carving.com
Mooi hafje hoor! Halster staat haar ook errug goed.
Nog een PNH-er erbij is altijd welkom !
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
Ben het helemaal met Timbers eens.
Offtopic, beetje vriendelijk doen, voor je het weet trouwt ze me met iemand.
Prendre la vie comme elle vient!
Ohhhh, ik heb al 501 berichten, met deze erbij.
Prendre la vie comme elle vient!
Hartstikke off-topic, maar ben gewoon jaloers op jullie! Misschien weten jullie niet half hoe leuk het is dat jullie zo dicht (??) bij elkaar in de buurt wonen.
Ik heb dan wel de ruimte om me heen in zuid-Zweden, maar ik ken bijna geen andere parelliers (zo noemen jullie dat toch) in de buurt. En het lijkt me echt heel gezellig om met een clubje naar cursussen te gaan enzo. Leer je ook veel van lijkt me.
Joëlle (mijn dochter) gaat wel in september naar een Parelli-cursus hier in de buurt met haar nieuwe paardje die volgende week komt (hopelijk).
Ben zo langzamerhand alles aan het lezen hier op de site en kom vast wel eens binnenkort met vragen.
Sorry, nu maar weer gauw terug naar de topic. Zag er inderdaad heel goed uit!
Wij hebben twee IJslanders, Saedis & Skeggi, en een ondeugende Shet, Juicy.
Bladwijzers