Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 20

Topic: Re: Parellidag in Lunteren

Re: Parellidag in Lunteren

Hey Roos, gefeliciteerd met je Rode string! Poca was meteen mijn favorite paardje van de groep. Leuke uitstraling heeft ze! Ben benieuwd of Jiske en ik de rode string ook een keer gaan halen... vandaag heb ik mijn equipment uitgeprobeerd op Jiske. Een historisch moment... Jiske maakt kennis met de carrotstick! Ze vond 'm in het begin een beetje eng maar later kon ik makkelijk 'friendly game' doen. Ik zet er weer wat foto's bij dan kun je (en de anderen) zien hoe ik vandaag bezig was met Jiske. Zit het touwhalster goed bij Jiske? Zelf heb ik het idee dat de knoopjes onder de neusbotjes iets wijder uit elkaar zouden moeten liggen. Ze heeft nu het halster voor 'warmblood' misschien moet ze toch koudbloed hebben?

Re: Jiske´s eerste kennismaking met het equipement

Hoi Brigitte, ik heb dit stukje even in een nieuw topic gezet. Het was off-topic en ik vond het zonde dat deze foto´s ergens verstopt staan in een ander topic. Nu kunnen er meer mensen naar kijken.

Leuk paardje heb je, n volgens mij zit het halster prima! Wat super dat ze de friendly-game zo goed accepteert! Super

Hoi Brigitte,

Leuke foto's van jou en Jiske. Ik ben geen halsterkenner of zo maar het ziet er naar uit dat die van Jiske prima zit. Veel plezier met je Parelli-avontuur. Enne, leuk roze t-shirt heb je aan .

Groetjes
    Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Leuk om meteen al actiefoto's van jou en Jiske te zien

Zo te zien hebben jullie echt zin in jullie nieuwe avontuur.
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

wie maakt al die mooie foto's van jou en Jisk?
    en wat kun jij de foto's mooi bewerken zeg, (kun je mij dat ook ni leren ) ik heb ook effe op je site gekeken en keek me ogen uit!

maar in ieder geval nu een beetje ontopic, halster zit denk ik perfect, je enthousiastme straalt ervan af en dat kun je ook goed bij Jiske zien.

misschien kun je les 1 ook al doen van het pakket. Een half uur in de wei bij haar gaan zitten en gewoon observeren wat ze doet, komt ze naar je toe, hoe is ze naar de andere paarden enzo...

nou hopelijk komt je pakket snel binnen dan kun je echt aan de slag!

groetjes Elianne
    The darkest hour is befor it get light!!!

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Wauwie wat een knappe dame is Jiske! En lekker actief voor een haf

Volgens mij zit alles ook prima, ik zou geen grotere nemen.
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Hoi Brigitte,

Het was erg leuk je te ontmoeten! Ik hoop je vaker tegen te komen bij clinics ed.

Prachtfoto`s inderdaad, mooie haf!
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door haflingergek
    en wat kun jij de foto's mooi bewerken zeg, (kun je mij dat ook ni leren ) ik heb ook effe op je site gekeken en keek me ogen uit!

maar in ieder geval nu een beetje ontopic, halster zit denk ik perfect, je enthousiastme straalt ervan af en dat kun je ook goed bij Jiske zien.

misschien kun je les 1 ook al doen van het pakket. Een half uur in de wei bij haar gaan zitten en gewoon observeren wat ze doet, komt ze naar je toe, hoe is ze naar de andere paarden enzo...

groetjes Elianne
    Even kijken of ik het zo goed doe... (hoop dat jouw stukje tekst nu ook in beeld is)
    Deze keer heeft mijn vriendje de foto's gemaakt. Ik wilde samen met hem dit hystorische moment delen. Het was inderdaad heel mooi hoe Jiske reageerde.
    Binnenkort ga ik een aantal foto's op m'n site zetten van wat je allemaal kunt met Parelli. Ik dacht eraan om die foto van jou en Shakira er ook bij te zetten. Die van jullie in de wei waar je naast haar ligt. Vind je dat ok?

Oh dat ziet er dus niet uit zoals het hoort... ik wil namelijk zo'n wit vlakje met de tekst waarop ik wil reageren... moet ik nog even uitvinden hoe dat moet

Myracara ik vond het ook leuk om jou te ontmoeten... en nog bedankt voor de lift!

Bedankt allemaal voor de complimentjes naar Jiske Ik zal ze doorgeven!

Aangemeld
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Brigitte

groetjes Elianne
    Even kijken of ik het zo goed doe... (hoop dat jouw stukje tekst nu ook in beeld is)
    Deze keer heeft mijn vriendje de foto's gemaakt. Ik wilde samen met hem dit hystorische moment delen. Het was inderdaad heel mooi hoe Jiske reageerde.
    Binnenkort ga ik een aantal foto's op m'n site zetten van wat je allemaal kunt met Parelli. Ik dacht eraan om die foto van jou en Shakira er ook bij te zetten. Die van jullie in de wei waar je naast haar ligt. Vind je dat ok?
    of ik dat okee vind? beetje rare vraag, natuurlijk ik zou het een enorme eer vinden!!!

Ok dan sta je dus binnenkort op m'n site met Shakira!
    Maar je mag me nu ook even vertellen hoe je dat doet met dat blokje tekst. Dan doe ik het volgende keer namelijk ook zo.

Aangemeld
    Apr 2005

gewoon alleen op de knop quote duwen en meer niet, hihi

zo simpel is!

succes en ga jij me dan een keer leren foto's zo te bewerken

gewoon alleen op de knop quote duwen en meer niet, hihi

zo simpel is!

succes en ga jij me dan een keer leren foto's zo te bewerken
    Ok... dan zou dit dus moeten werken! Ja natuurlijk wil ik je leren foto's bewerken! Ik werk met adobe photoshop... das niet zo 1,2,3, uit te leggen maar ik wil het wel proberen. hihi beetje agressief plaatje... maar wel 'defend your space' achtig

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Nou ik vindt jullie voor de eerste keer in het Parellitenue er fantastisch uitzien. In alle opzichten, mooi paard, leuke meid, mooi halster en dan ook nog eens overkomen alsof je dit dagelijks doet. Echt gaaf
    www.crystal-carving.com

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
    Nou ik vindt jullie voor de eerste keer in het Parellitenue er fantastisch uitzien. In alle opzichten, mooi paard, leuke meid, mooi halster en dan ook nog eens overkomen alsof je dit dagelijks doet. Echt gaaf
    Dat zijn veel complimenten! Bedankt hoor! Ik heb even op je weblog gekeken. Te gekke foto's staan er op! Ik ga zometeen nog even verder kijken. Ik zal je meteen ook even ]/images/smilies/regular_smile.gif[/img]

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten