Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
Ik ga overleggen met Saar, we zijn echter beide gebonden aan oppas dus zal het een geregel worden... Maar ik ga mijn best doen!!!
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Zullen we de datum dan op 4 Augustus zetten ?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Ik ben voor .
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Hebben jullie al bbq's?
Ik heb hier twee giga bbq's staan dat is voor ong.100 personen.(heb je wel ong. 30kg kolen nodig.)
Als het 't weekend van de 12e is kan ik zowieso wel, de 4e word moeilijker omdat dat op vrijdag valt.
Vorig jaar hebben we ook een BBQ gedaan (die was ook deels voor Eef der verjaardag) en daarvoor hebben we gewoon BBQ's gehuurd, dan krijg je twe gasBBQ's vlees/vis of vega, salades, bestek etc. en al je leftovers en bestek kun je aan de kant van de weg zetten met BBQ waar ze de volgende ochtend weer worden opgehaald echt ideaal!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Klinkt ideaal! Dat betekent ook dat er geen afwas is?
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Klinkt harstikke leuk!! 4 augustus is wat mij betreft prima!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Jaaaaaa leuk! In principe kan ik 4 augustus
Ik heb net overleg gehad met mijn man en ook ik kan 4 augustus.
Ja hoor ben ik 1 week op vakantie in het hele jaar, precies op die dag dus
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
hmm... er werd toch echt elders ook al een forumfeest georganiseerd.. 1 week later.. volgens mij gaf trea ook al aan, en deed de suggestie om eea samen te voegen...... wordt dit opzettelijk genegeerd of is er overheen gelezen?
http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopi ... &start=180
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Lijkt me wel leuk, ben toch alleen thuis, dus hoef met niemand rekening te houden.
Ben het wel eens dat de 2 "feesten" bij elkaar gebracht kunnen worden. Lokatie maakt mij niets uit
Heb mijn profiel geupdated
Ow ik lees dat topic verder nooit eigenlijk ....Samenvoegen is wat mij betreft best hoor . Alleen is 4 Augustus al min of meer vast ivm Elise en Karianne.....
ik kan ook 4 augustus, lijkt me leuk weer eens bij te babbelen!
Bladwijzers