In ieder geval:
Maaike
Eveline (Callippo)
Elise (Nacino)
Nicky (Myracara)
Karianne (Mafhaf)
Marleen
Pocalover
Reban&Kabriche
Tinky
Mirel
Eline
In ieder geval:
Maaike
Eveline (Callippo)
Elise (Nacino)
Nicky (Myracara)
Karianne (Mafhaf)
Marleen
Pocalover
Reban&Kabriche
Tinky
Mirel
Eline
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Jaaaaaaaaaaaaaa leuk BBQ in de wei met de ponnies erbij!
Prima datum, ik ben er! Mag Nieck ook komen, mocht hij dat willen?
May the horse be with you!
Ik wil denk ik ook wel, of nou ja, ik wil wel, maar weet nog niet of ik thuis ben ivm nog te plannen vakantie. Dus zet mij maar op het reservebankje.
he, 4 augustus ben ik op vakantie, bedenk ik ineens (mn enige weekje in de zomervakantie!) wat jammer zeg.
Hier nog één...helaas ook precies op vakantie die week...Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Navraag leert: hij wilOorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
May the horse be with you!
In ieder geval:
Maaike
Eveline (Callippo)
Elise (Nacino)
Nicky (Myracara)
Karianne (Mafhaf) + Nieck
Marleen
Pocalover
Reban&Kabriche
Tinky
Mirel
Eline
Aanhang is trouwens allemaal welkom hoor als ze urenlang paardenpraat kunnen aanhoren zonder zich dood te vervelen. Tentjes mogen op de wei of op een camping in de buurt.
Eline, neem je de rest ook mee? De Belgen van vorig jaar, komen jullie ook? Helene?
Meld u één en allen aan !
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Mijn aanhang moet op de kinderen passen dus ik kom alleen.
Wat een leuk idee! Jammer dat ik te ver woon maar jullie plaatsen wel een verslagje zeker?
Zet mij ook maar op de reservebank.....moet ff nl. nog even kijken want ik dat is de eerste dag van mijn vakantie volgens mij en ik zou dat weekeinde misschien lekker naar Frankrijk gaan
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
In ieder geval:
Maaike
Eveline (Callippo)
Elise (Nacino)
Nicky (Myracara)
Karianne (Mafhaf) + Nieck
Marleen
Pocalover
Reban&Kabriche
Tinky
Mirel
Eline
Onder voorbehoud:
Timbers
en Dinka = dekoezegtboe!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
Zet mij ook maar in de rij erbij, kom dan samen met mirel
Alexander
Heb mijn profiel geupdated
ik denk het wel maaike, ben niet van plan in mijn up naar wageningen te kachelen....
Bladwijzers