Wie kan mij vertellen hoeveel touw ik nodig heb voor het knopen van een touwhalster voor een veulen. Het gaat om een IJslanderveulen.
Wie kan mij vertellen hoeveel touw ik nodig heb voor het knopen van een touwhalster voor een veulen. Het gaat om een IJslanderveulen.
Started!
Geen antwoord op je vraag maar wel even een opmerking... voor het geval je het nog niet wist...
Op de Savvy dvd's van Parelli met smart seven raad hij nadrukkelijk het gebruik van touwhalsters af bij veulens, omdat veulens de plek achter hun oren erg gevoelig is en als daar "snijdende" druk is ze de link leggen met predators. Daardoor zou je meer schade als goed kunnen doen.
Beetje knullig uitgelegd maar je begrijpt vast wel wat ze bedoelen.
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Ach... nou zie ik het pas! Je hebt de dvd's vast ook gezien! tenslotte heb ik ze van je overgenomen.
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Ja klopt, ik heb ze gezien. Het gaat ook meer om het geven van een leuk cadeautje dan dat het halster gebruikt zal gaan worden.
Bedankt voor je reactie!
Started!
Da's dus geen leuk kadotje.....
Bladwijzers