Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: Parellipakketten alleen in het Engels?

  1. #1

    Parellipakketten alleen in het Engels?

    Dit zal wel een ontzettende domme vraag zijn, maar toch wilde ik het even vragen: Zijn de Parelli pakketten alleen verkrijgbaar in het Engels? Omdat ik de hele tijd maar quotes uit het engels zie enzo, en nooit een nederlands woord.
    Ik weet wel dat er 1 (of meer?) boek van Pat ook in het Nederlands is, maar ik weet niet of dat het boek is die bij het pakket hoort. Ik weet überhaupt niet of in het pakket maar 1 boek zit.

    Nu kan ik redelijk goed Engels hoor, daar ligt het niet aan, maar sommige woorden en zinnen zullen toch best even nadenken zijn als ik het in mijn hoofd helemaal moet vertalen.

    Hetzelfde geldt voor de dvd's/videobanden. Dat zal behoorlijk vaak terugspoelen zijn als ik iets niet goed verstaan heb

    En als ze er alleen in het Engels zijn, hoe doen de 'minder goed engelse lezers/luisteraars' het hier dan? Gewoon wat langer nadenken over de zinnen en woorden? Een privé tolk?


    EDIT: moderator sandra heeft je titel iets verduidelijkt

  2. #2
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    58
    Berichten
    6.570

    Re: Alleen Engels?

    De pakketten zijn inderdaad in het engels, maar er wordt heel duidelijk uitgelegd, heb nog geen een keer het overnieuw moeten luisteren om het te begrijpen.
    Zelfs diegene wiens engels niet echt top was kon het volgen.
    Alleen het boek wat in de winkel ligt is vertaald naar het Nederlands, maar daar zitten schijnbaar weer storende taalfouten in.
    www.crystal-carving.com

  3. #3

    Re: Alleen Engels?

    Oke, bedankt! Dan heb ik nog een vraagje: wat zit er allemaal in het pakket? Is het 1 boek en 1 dvd? Meerdere boeken? Casettes? Extra benodigdheden?

  4. #4
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    58
    Berichten
    6.570

    Re: Alleen Engels?

    http://www.parelli.ch/holland/html/fast/hs.php

    Hier zie je wat allemaal in de pakketten zit. Je hoeft je dan de eerstkomende tijd niet meer te vervelen
    www.crystal-carving.com

  5. #5

    Re: Alleen Engels?

    Whow. Ik dacht dat er alleen level 1, 2 en 3 was hihi!
    Zie dat er behóórlijk wat lees en kijkmateriaal bij zit, heerlijk! Heb 9 weken vakantie, waarvan er 5 of 6 nog onbestemd zijn, op 5x in de week naar de paarden na.. Kan ik me lekker de hele dag bezighouden

    En wat een onzin zeg, wel in het duits en italiaans, maar in het Nederlands niet. Pff..

    Aan de ene kant zie ik wel een beetje op tegen de grote hoeveelheden Engels, maar het gaat me wel lukken, en is ook nog goed voor m'n school hihi

    Bedankt voor de antwoorden, nu is het enige wat me te doen staat zo'n pakket te bemachtigen!

  6. #6
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Alleen Engels?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
    Alleen het boek wat in de winkel ligt is vertaald naar het Nederlands, maar daar zitten schijnbaar weer storende taalfouten in.
    Geen taalfouten hoor, alleen ontzettend grappige vertalingen, waardoor ook het verband tussen boek en pakketten een beetje zoek raakt.

    Bloterugdekje bijvoorbeeld
    Of voortgangslijn (voor de mensen van het 1e uur vast nog wel herkenbaar )
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  7. #7
    Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Erpe-Mere(B)
    Berichten
    1.138

    Re: Alleen Engels?

    Het boek vind ik ook niet goed vertaald,veel te letterlijk. Om eerlijk te zijn vind ik het Engels nu een stuk makkelijker lezen dan het Nederlands!

  8. #8
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Parellipakketten alleen in het Engels?

    Er zijn toch ook duitstalige pakketten(Du en EN), dacht ik? Weet niet of die taal je misschien beter ligt?

  9. #9
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Parellipakketten alleen in het Engels?

    In het Frans en Italiaans zijn ze er ook
    Alleen de nieuwe pakketten weet ik nog niet...
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  10. #10

    Re: Parellipakketten alleen in het Engels?

    Hmm neh, ik ga denk ik voor de engelse haha Als ik in het duits, frans of italiaans zou nemen, heb ik ergens in oktober mijn eerste bladzijde gelezen
    Ik heb al een (tweedehands, niet illegaal ) pakket op het oog, hoop dat ik hem deze week nog kan gaan halen!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •