Resultaten 1 tot 11 van de 11

Topic: Yeah!!! Westernzadel besteld!!

  1. #1
    Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.300

    Yeah!!! Westernzadel besteld!!

    Eindelijk is het dan zover!! ?We hebben een zadel besteld! Vermoedelijke levertijd is 6 weken, dus nog maar eens even afwachten. Maar ik ben zo superblij dat we nu een goeie keuze hebben gemaakt

    Het zadel is gemeten met een boom en op basis van die boom wordt er nu dus voor ons een zadel gemaakt. In deze situatie heb ik dus met een zadel gereden en gezien met de passende boom en wordt er nu een zadel gemaakt op basis van die passende boom. Dit zadel geeft Sunny voldoende vrijheid bij haar schouderbladen en blijft goed, stevig liggen als we rijden.
    Onze zadelzoektocht is gelukkig weer voorbij

    De keuze die we qua uiterlijk gemaakt hebben:
    chocoladebruin met zwart zitting;
    semi round skirts
    geen zilver!
    leren beugels
    vlakkere zit
    veters om mij potten en pannen mee te nemen
    zadeltassen zijn nog een overweging.
    Al met al een sober en donker geheel, juist wat ik mooi vind.

    Typisch geen reining zadel, dus zeker geen butterfly, tooling en geen zilver.

    Tot die tijd heb ik een zadel te leen gekregen, zie

    en deze mag ik dus tot mijn zadel klaar is, gebruiken.

    Ohhh men!! wat een feest
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

  2. #2

    Re: Yeah!!! Westernzadel besteld!!

    Wauw, dat klinkt heel goed zeg!

    Waar laat je hem maken?

  3. #3
    Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Kerkdriel
    Berichten
    2.735

    Re: Yeah!!! Westernzadel besteld!!

    ja klinkt super, ben nu ook wel benieuwd waar je hem laat maken.
    Maar je leen zadel ziet er ook niet verkeerd uit!
    The darkest hour is befor it get light!!!

  4. #4
    Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    In het noordoosten van Nederland
    Berichten
    6.118

    Re: Yeah!!! Westernzadel besteld!!

    gefeliciteerd!!!!!

    Ben ook wel heel benieuwd waar je zadel vandaan komt!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

  5. #5
    Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.300

    Re: Yeah!!! Westernzadel besteld!!

    Bij Eveline van euro-horse.
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

  6. #6
    Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Erpe-Mere(B)
    Berichten
    1.138

    Re: Yeah!!! Westernzadel besteld!!

    Gefeliciteerd!! Is het eigenlijk hetzelfde zadel als die dat je nu gebruikt?

  7. #7

    Re: Yeah!!! Westernzadel besteld!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door issiem
    Bij Eveline van euro-horse.
    Daar heb ik mijn zadel ook vandaan, een goede keuze.
    Ik heb de Eurohorse reiner.

  8. #8

    Re: Yeah!!! Westernzadel besteld!!

    Hèhè, eindelijk de kogel door de kerk?? YEAHH!!! Gefeliciteerd! Als je er maar de helft zoveel plezier van hebt als ik van de mijne, dan is ie zijn geld waard

  9. #9
    Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.300

    Re: Yeah!!! Westernzadel besteld!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Hèhè, eindelijk de kogel door de kerk?? YEAHH!!! Gefeliciteerd! Als je er maar de helft zoveel plezier van hebt als ik van de mijne, dan is ie zijn geld waard
    Jaja... het was een hele bevalling!
    Maar uiteindelijk wel de beste keuze voor ons!~! In ieder geval zijn we niet overhaast te werk gegaan

    @Mirel: Goed om te weten dat je er ook blij mee bent! Is dat het zadel in je profiel? (gelijk even gekeken uiteraard!!). Rijd je ook reining? Ik vraag me nl af of een reiner model prettig is als je meer recreatief rijdt en je dan eigenlijk niet de versteviging nodig hebt. Vind m mooi hoor!! (uiteraard )
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

  10. #10
    Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.300

    Re: Yeah!!! Westernzadel besteld!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jolijn89
    Gefeliciteerd!! Is het eigenlijk hetzelfde zadel als die dat je nu gebruikt?
    Euhh... nee eigenlijk niet. Alleen het merk komt overeen. De boom in mijn toekomstige zadel is beter passend bij Sunny, sluit beter aan en ligt stiller. Ook wordt uiteindelijk het uiterlijk anders... eigenlijk lijkt hij (mannelijk of vrouwelijk?) er straks helemaal niet op!!!

    Maar tot die tijd is dit zadel voor ons allebei al een prima zadel!! Kan alleen maar beter worden.
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

  11. #11

    Re: Yeah!!! Westernzadel besteld!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door issiem
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Hèhè, eindelijk de kogel door de kerk?? YEAHH!!! Gefeliciteerd! Als je er maar de helft zoveel plezier van hebt als ik van de mijne, dan is ie zijn geld waard
    Jaja... het was een hele bevalling!
    Maar uiteindelijk wel de beste keuze voor ons!~! In ieder geval zijn we niet overhaast te werk gegaan

    @Mirel: Goed om te weten dat je er ook blij mee bent! Is dat het zadel in je profiel? (gelijk even gekeken uiteraard!!). Rijd je ook reining? Ik vraag me nl af of een reiner model prettig is als je meer recreatief rijdt en je dan eigenlijk niet de versteviging nodig hebt. Vind m mooi hoor!! (uiteraard )
    Ja het is het zadel in mijn profiel, ik rijd wel reining maar puur voor de lol dus geen wedstrijden ofzo.
    Ik rijd heel veel in het bos en meerdere uren in het zadel is geen probleem.
    Ik heb er ongeveer 8 verschillende zadels op gehad maar ze paste geen van alle, deze lag goed en zat heerlijk.
    Ik heb 'm nu een jaar en hij bevalt me prima.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •