En als je gewoon een keuze-menu pakt? Dus zoveel x hetzelfde menu? Handige is wel dat je verder nergens meer naar hoeft te kijken. Het is all in one.
Ben benieuwd naar de andere meningen
En als je gewoon een keuze-menu pakt? Dus zoveel x hetzelfde menu? Handige is wel dat je verder nergens meer naar hoeft te kijken. Het is all in one.
Ben benieuwd naar de andere meningen
Lijkt mij een prima idee.
Het zijn ook nog eens schappelijke prijzen, de een eet meer vlees en de ander meer stokbrood en sausjes, heft elkaar toch mooi op?
Vind het maandmenu wel lekker (augustus), maar ook het tweede keuzemenu, ik houd nogal van gemarineerd.
Prendre la vie comme elle vient!
Mijn bedoeling is om dan een gevarieerd pakket samen te stellen als het gaat om vlees vis en vega! Van alles wat dus! Beetje rekening houdend met grote en kleine eters!
Volgens mij gaat het wel goed komen hoor!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Maar doe je het nou via die site Nienke, of moet ik nog de slagers bellen hier in de buurt?
Fer wil op zijn verjaardag vast een lekker gemarineerd kipfileetje Voor ons maakt het in ieder geval geen fluit uit, ik hou van gemarineerd vlees en vis, en wat Fer niet lust stou ik er wel in En anders hebben we Leo ook nog
www.crystal-carving.com
Ik moet nog even met Hester overleggen.. dat kan alleen nu niet want mevroi is op trektocht...
Ik denk wel dat het via die site gaat lopen! Lekker makkelijk toch?!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Hihi ik heb een hekel aan organiseren, dus ik vind het heel gemakkelijk! Strak plan Nienke
Ik zou ook graag willen komen maar ik heb zo'n baas die op het laatste moment pas de roosters aanpast (en meestal niet in mijn voordeel ) Het lijkt me nl heel leuk om jullie eens "life" te zien en mee te maken. Kan ik event. op de reserve lijst of ben ik al te laat.
Groetjes ingrid
Nog niet 100% zeker, maar laten we zeggen 98% (Jess rijdt met mij mee) ......voor wanneer moeten we doorgeven hoe of wat (en Jess ik laat het je op tijd weten hoor )Oorspronkelijk Geplaatst door Jess
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ja hoor Ingrid, als je het maar betijds laat weten ivm met de bbq bestellingen.Oorspronkelijk Geplaatst door ingrid
WEL OVERNACHTEN:
Trea (en Leo)
Brenda (en Fer)
NIET OVERNACHTEN:
Rébanna (en Arno)
Antheman
Mariejo
Elianne
Linda
Nienke07
Isla (en Dennis)
Jess (en Jp)
RESERVELIJST:
Timbers
Lieke (Peaches)
Sarleen
Sanne
Olga
Ingrid
www.crystal-carving.com
Ik wacht het wel af.Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
mijn neef doet daar bezorgen...misschien komt ie wel langs..hihi...vandaar dat ik ervan wist..!
Mevroi is weer helhuids terug en volledig lekgeprikt door de dazen. Peerden hielden het gelukkig goed , er werd goed gegeten en gepiest.Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
katering op afroep lijkt mij veel handiger dan zelf de Macro inrennen.
Maar de plaatselijke slager kan ook vast mooie pakketjes leveren. Trea, wil jij niet eens vrijblijvend informeren wat jouw slager kan leveren?
Dus mooie combi vlees/vis /vega?
Incl salades en andere opsmuk? En BBQ´s?
Ik heb 't met mijn baas er over gehad, maar da's dus het weekend voor lowlands, en ik mag in die periode eigenlijk 1 weekend vrij.. ik kies voor lowlands
Ik kom dus niet
ow even overleg gehad met mn nichtje en die zei in blerick zit een beter bbq dinges.....goedkoper en alles veel lekkerder....de sauzen, salades en ook het vlees beter gemarineerd...
http://www.gordebekecatering.nl/website.php
Bladwijzers