Heb je bericht van het ziekenhuis gekregen Marianne?
Heb je bericht van het ziekenhuis gekregen Marianne?
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Verdacht stil ineens... Is hiermee het feestje aan een vroeg dood gestorven???
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
NEE TOCH?!?!?!?!?!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Nee hoor! Nienke en ik gaan t weekeinde beeldhouwen en s avonds met een f]/images/smilies/icon_mrgreen.gif[/img]Oorspronkelijk Geplaatst door issiem
Zijn er meer mensen die zin hebben om te komen?
Beeldhouwen en rosé... Ben benieuwd wat voor leuke objecten jullie gaan creeeren??Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
jaaa..ik wil ook komen!!! kan je diesel ook niet in de trailer gooien isla? neem ik boots wel op schoot!
Ownee..ff nie nagedacht..die grote joekel kan nie alleen blijven he? is er niemand met een dubbeldekker paard? ik ben nie zo heel zwaar?!?!?!
ja of ik speel voor fotograve...dan hebt ik ook iets te doen...naja..zet mij maar op het lijstje bij deeeee....eeehhhhmmm...ja reserve denk ik dan?
Ik zeg, dat gaat helemaal goedkomen!!!!!!!!!!!!!!
Tuurlijk gaat het goedkomen, had je daar aan getwijfeld dan?
Prendre la vie comme elle vient!
Heb net van de catering gehoord dat er dit weekend overleg wordt gepleegt wat wij te bikkelen krijgen, en volgens mij zijn het twee lekkerbekken dus gaat helemaal goed komen.
Nog vier weken tot moment supreme.
www.crystal-carving.com
ik wil ook heel graag komen, maarja dan heb ik mijn rijbewijs nog net niet. Misschien komt er iemand langs den bosch op de route naar trea...
het lijkt me in ieder geval harstikke en leuk en eigenlijk onmisbaar!
The darkest hour is befor it get light!!!
Nou Elianne, er komen er enkelen uit ´t Haagland, en volgens mijn routeplanner moeten ze toch zeer dicht langs Den Bosch rijden willen ze hier komen dus misschien heb je geluk.Oorspronkelijk Geplaatst door haflingergek
ik hoop het...
lief dat je al meteen hebt gekeken. Wie komt er dan zoal uit het haagland?
Brenda, Nienke07 die weet ik zo uit mijn hoofd.
Als Nienke07 Brutus meeneemt, wil ze graag blijven slapen.. Ik heb in de bus plek voor 6 mensen (incl mezelf) en een klein beetje omrijden vind ik niet erg!! Dussss!!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
nou nienke, je bent al eens bij mij geweest en blijven slapen vind ik ook helemaal niet erg! Als je me zou willen ophalen heel graag dan! als het niet uitkomt ook graag eerlijk zeggen dan zoek ik verder naar mogelijkheden om toch te kunnen komen!
xxx
Elianne
Bladwijzers