Echte die-hards als we zijn, gaan we toch gewoon lekker feesten in de regen en de modder?Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
Echte die-hards als we zijn, gaan we toch gewoon lekker feesten in de regen en de modder?Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
We hebben een schuilstal ter beschikking.. er is licht en electriciteit dus da gaat wel goedkomen met regen
Jammer Nienke.. geen vroege ochtenrit?? Daar had ik me nou erg op verheugd
Ik had dus niet verteld dat ik allergisch ben voor regen
Hihihi schuilstal, lekker NHachtig!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Za´k de drollen laten liggen dan?Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
En dan ook nie hé!Za´k de drollen laten liggen dan?
En de slapers ook geen dekens omdoen, das ook nie natural
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Ben ik blij dat ik een bed heb gereserveerd
www.crystal-carving.com
Jaaa.. Tré.. ik had me er ook op verheugd.. maar als ik geen combi met dinnetje in kessel kan maken, vind ik het echt niet eerlijk tegenover Bruut om hem voor die ene ochtendrit die hele reis te laten maken..... Komt heus nog wel een keer!!! Ik ga gewoon niet naar Kessel zonder jullie aan te doen!!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ow, wat klinkt dit gezellie!!!!!
Zet JP en mij ook maar op de reservelijst. Moet ff onderdak voor de kids regelen en vervoer. Heb zelf nl geen auto.
Of er moet iemand toevallig langs Utrecht komen?
En dan blijven we wel lekker lang, maar denk ik niet slapen. Heb geen tentje enzo. (crisis eigenlijk hier he )
Oh, en wat is de bijdrage?
He Jess
Ik moet langs Utrecht..........(Wilnis ligt tussen Amsterdam en Utrecht) dus anders gaan we lekker samen
Ik blijf niet slapen.....ga alleen wel wat later in de middag omdat mijn dus dames hun tanden moeten laten bijslijpen .
Stuur me maar een PB anders waar ik je moet oppikken
Oh ja cathering ik ben geen grote vleeseter (hamburgertje gaat nog net ) en uberhaupt geen grote eter dus ik weet niet of jullie daar rekening mee moeten houden...........
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Timbers: dat zou wel fijn zijn zeg. En gezellig!!
Heb je plaats voor 2? JP wilt ook mee namelijk.
PB komt eraan. Thanx!!!
Trea: we komen dus!!!!!
Zijn er vegaas of andere dieters eigenlijk?????
WEL OVERNACHTEN:
Trea (en Leo)
Brenda (en Fer)
Nienke07 (en Bruut)
NIET OVERNACHTEN:
Rébanna (en Arno)
Antheman
Mariejo
Elianne
Linda??
RESERVELIJST:
Isla (en Dennis)
Timbers
Lieke (Peaches)
Sarleen
Sanne
Olga
Jess (en Jp)
Klopt ie zo nog? Niemand vergeten die graag komt?
ehm... helaas niet dus... nienke gaat gewoon met Hester weer naar huis s avonds.. (de catering doet aan carpooling!! )Oorspronkelijk Geplaatst door trea
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ik sta zo goed in het lijstje Trea, de vraagtekens kunnen weg
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Wij hebben oppas voor de jongens, dus als Timbers gaat dan komen wij ook.
Bladwijzers