Resultaten 1 tot 15 van de 15

Topic: Lessen via het NH forum

  1. #1

    Lessen via het NH forum

    Helaas geen idee waar ik dit bericht moet posten of wie ik ervoor moet hebben, maar ik wil een les boeken via de optie op de NH-website, maar ik krijg geen reactie op mijn mail.
    Dat kan natuurlijk even duren, maar ik vraag me af of iemand er al ervaring mee heeft en hoe het allemaal precies in zijn werk gaat.

    Reacties erg welkom!!

    Groet. Corine
    Let's pretend we're just 2 people and you're not better than me

  2. #2

    Re: Lessen via het NH forum

    Ik denk dat dat komt omdat Eveline een paar weken in Tjechiƫ zit, bij herr Honza Blaha. Er is wel iemand die de mail waarneemt, maar ik denk eerder dat deze mails gewoon doorschuiven tot het tijdstip dat ze terug komt. Ik weet niet waar je ergens woont, maar in regio Nijmegen geeft Marja ook les (= forumlid), je kan haar gewoon Pb-en

  3. #3
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.757

    Re: Lessen via het NH forum

    Ja dat klopt, ik geef les in een straal van ongeveer 50 km rondom Wijchen, mijn woonplaats.

  4. #4

    Re: Lessen via het NH forum

    Ik heb weleens les gehad van eveline. Tsja, hoe gaat dat in zijn werk.... je maakt een afspraak en dan stel je je voor en bekijk je samen wat je problemen zijn en wat je wilt leren

  5. #5

    Re: Lessen via het NH forum

    Ik woon in Utrecht, dus denk dat ik Eveline af moet wachten...

    Maar wat is er nodig om te kunnen lessen (bak oid?)
    Let's pretend we're just 2 people and you're not better than me

  6. #6

    Re: Lessen via het NH forum

    Het is handig om een afgezette ruimte te hebbne zoals een bak, paddock of een longeercirkel.

    Een touwhalster en leadrope zijn ook altijd handig

  7. #7
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.757

    Re: Lessen via het NH forum

    Misschien kun je Karianne vragen, die zit meer in jouw richting.

  8. #8
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Lessen via het NH forum

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Misschien kun je Karianne vragen, die zit meer in jouw richting.
    Aan te raden! Heb ik laatst ook gedaan was errug leuk (zal ff reclame maken voor je Karianne ). Heb trouwens ook een paar lessen van Eveline gehad.....waren ook errug leerzaam
    Ik ben na een paar "forum" lessen hard vooruitgegaan met mijn zwarte draakje (oh nee mijn zwarte schatje )
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  9. #9

    Re: Lessen via het NH forum

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Misschien kun je Karianne vragen, die zit meer in jouw richting.
    Aan te raden! Heb ik laatst ook gedaan was errug leuk (zal ff reclame maken voor je Karianne ).
    Thanks!


    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
    Heb trouwens ook een paar lessen van Eveline gehad.....waren ook errug leerzaam
    Ik ben na een paar "forum" lessen hard vooruitgegaan met mijn zwarte draakje (oh nee mijn zwarte schatje )
    Heel goed Timbers: SCHATJE!!!

    May the horse be with you!

  10. #10

    Re: Lessen via het NH forum

    Heb Karianne ook 's aan 'het werk' gezien .. zonder dat zij wist wie ik was () .. dus maak ik bij deze even reclame voor haar! Is aan te raden!
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  11. #11

    Re: Lessen via het NH forum

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    Heb Karianne ook 's aan 'het werk' gezien .. zonder dat zij wist wie ik was () .. dus maak ik bij deze even reclame voor haar! Is aan te raden!
    Oh ieks dat is eng! Waar wanneer wat deed ik?

    May the horse be with you!

  12. #12
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Lessen via het NH forum

    Maarre ik weet niet waar Corine woont in de provincie Utrecht.....misschien is het te combineren met een lesje bij mij want als mijn zwarte schatje (!!) weer helemaal herstelt is van haar mankepoot wil ik toch ook wel weer een lesje.....deze keer in het weiland als dat droog is want daar zitten leuke challenges (zeg maar grote tresholds )
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  13. #13

    Re: Lessen via het NH forum

    Wat een slimme inval

    Leuk thresholds!

    May the horse be with you!

  14. #14

    Re: Lessen via het NH forum

    Paardje staat in Hollandsche Rading op het land en behalve een stukje afgezette wei kan ik geen ander iets regelen, of ik moet meteen de weg over richting een manege in de buurt, maar dat doe ik liever nog niet omdat Dhari auto's nog ernstig eng vindt.
    Heb hem vorige week voor het eerst aan de hand de weg mee op genomen, en hij blijft keurig bij me lopen, alleen verkeer van achter is nog erg indrukwekkend voor hem. Logisch natuurlijk. Maar voorlopig wil ik hem dat ook nog niet dagelijks aan doen. Bedoel dus dat het nog wel even zal duren eer ik bij die manege kan komen...

    Maarruh, Vinkeveen is dus wel de andere kant op en ik heb geen vervoer...
    Let's pretend we're just 2 people and you're not better than me

  15. #15
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Lessen via het NH forum

    Ik bedoelde ook niet dat je naar Vinkeveen moest komen (hoewel bij elkaar kijken is ook heel leerzaam ), maar Hollandsche Rading ligt welk op de route volgens mij (was in mijn vorige leven geen postduif dus corrigeer me als ik het fout heb ) dus dan is het voor Karianne handiger (hoeft ze niet een uur in de auto te rijden voor 1 lesje ).....rijdt ze na jou les door naar mij of andersom
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •