Hallo iedereen, hier het langverwachte verslag van de playday die op 9 juli '06 bij Julie (donderwolke) thuis plaatsvond!
Rond 11.00u waren de meeste mensen er al.
Na een uitgebreide voorsdtelronde in de weide was het playtime!
Er lagen overal 'enge' uitdagingen verspreid, dus er waren genoeg voorwerpen om de paarden RB te krijgen! Wij moesten ze natuurlijk weer LB krijgen dan Maar al bij al waren alle paardjes heel dapper!
Amalia met Woopie! één van de shets van Liesbet (Let op: links boven hangt onze uitdaging! flessen aan een boom! ... die hij niet echt eng vond )
Dit is Cindy met Ayla, 't paardje van Brenda(?) Aylakim hier op het forum.
Natalie met haar paardje, eens kijken wat de vlag doet!
Ook Eline was van de partij met haar shetjes.... Ryry vond die grote paraplu maar niks
Hier probeert Brenda(?) een leuke uitdaging van Natalie uit: Het paard moet zijn voet op het bordje zetten, wat eerst niet echt lukte bij Ayla
Liesbet met haar andere shet (naam?) Die vlag was poepmakkelijk voor haar, een eitje
En hier de vrouw des huizes: Julie met haar arabje Shiva..wat een mooi stel hé?
Natalie poseert samen met haar paardje (naam even kwijt )
Aah wat een mooi koppie heeft die Woopie toch!(Speciaal voor Liesbet)
Julie de cowgirl met haar knol
Ikke met Oliver (ja ik kijk lekker boos, was net driving game aan het doen geloof 'k )
Oliver, het brave grote paardje van Sylvia...
Achter dat we echt leuk gespeeld hadden met alle paardjes hebben we geluncht ('t was al na 13.00 uur geloof 'k )
Heerlijke belegde broodjes, jammer genoeg geen foto's
Toen ons buikje vol was had Brenda nog een leuke uitdaging voor ons in petto: Dansen met je paard op een leuk muziekje! Ik heb hier geen foto's van maar misschien hebben anderen wel nog enkele foto's daarvan
Julie heeft ons een mooi showtje gegeven met Shiva op muziek,
ik heb ook nog een filmpje van een mooie galopwissel maar die moet ik eerst nog bewerken.. komt later nog dus!
Daarna besloten we een korte wandeling te gaan maken, het was 15.00u en om 16.00u moesten wij (Ik, Amalia en Cindy) er al weer vandoor...
Daarom eerst een kort ritje tot 16.00u en daarna toen wij al weg waren hebben ze nog een lange rit gemaakt van 2 uur!(denk ik)
Hier heb ik uiteraard geen foto's van...ik was allang in dromenland in de auto
Maar ik heb wel enkele plaatjes van het korte ritje:
De hele 'troep' met Julie en Shiva voorop
Brenda van the farwest op haar westernpaardje Ayla
Na het korte maar leuke ritje ging Natalie nog even op Shiva..daar moest natuurlijk een foto van gemaakt worden!
En Amalia poseert nog even met het lieve hoofdje van Ayla
En toen moesten wij alweer naar huis toe
't Was een leuke en leerzame dag, die ik zeker nog eens wil overdoen!
Merci Julie, om alles te organiseren en dat wij er ook mochten bij zijn!
Dit was mijn verslag, als anderen er nog iets willen aan toevoegen of ook leuke foto's hebben zet je ze er maar bij
Er zijn vast nog meer leuke plaatjes en filmpjes gemaakt!
Hopelijk hebben jullie er een beetje van genoten
Groetjes,
Ariane
Bladwijzers