Ok, dat is mooi De kleur maakt mij toch niet zo heel veel uit De maat is natuurlijk van meer belang
Ok, dat is mooi De kleur maakt mij toch niet zo heel veel uit De maat is natuurlijk van meer belang
Je paard is de spiegel van je ziel. Kijk in zijn ogen en schrik niet van de waarheid die je ziet.
Ik wil het niet meer.. moet ik afbestellen? Dan bij deze..Oorspronkelijk Geplaatst door trea
Nog even een vraagje aan Evelien..
Neem je ook carrot sticks mee voor de verkoop? En heb je er voldoende of moet ik het van te voren even 'bestellen' dat je er eentje voor me vasthoud?
Groetjes Lianne
Je paard is de spiegel van je ziel. Kijk in zijn ogen en schrik niet van de waarheid die je ziet.
Qua petjes ben ik geen favoriet. Blijven ook bijna nooit hangen tijdens het rijden (lees galop).
De shirts daarentegen vind ik wel leuk en ik zou voor hippe kleurtjes kiezen, dus geen donker, buiten zwart, dat staat altijd... lime groen, leger groen, orange...
Ik ben zeker geen fan van blauw.
En ik zou gaan voor maat M of L.
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
Mag ik ook een petje,, Wanneer is trouwens dan de nh-dag??? En waar??? Groetjes ELine
Ik ben blij dat ik Aqua Rij!:P
Kijk op http://www.nharnhem.nl. Het is op 10 september in Arnhem.
Well-behaved women rarely make history
Oke,, Dankje! Wie komen nog meer??
Ik ben blij dat ik Aqua Rij!:P
owww!!!
*goh ik zie dit nu pas...*
Ik wil ook een t-shirt... vrouwenmodel, in een donker kleurtje, zwart, of donkerblauw ofzo (hihi, draag enkel t-shirts naar de paarden, en als t n beetje warm is, dan zie je bij lichtere kleurtjes zo gauw zweetplekken )
En een petje... Ik ben helemaal GEK op petjes!!! Heb er op de NH-dag waarschijjnlijk sowieso wel 1 op, maar een "echte NH-pet" tja... die ontbreekt nog in de collectie...
Oh ja... kan ik er ook 1 bestellen voor mn shetter?
Groetjes, Lacuna
Leuke men-pony zoekt verzorgster => http://www.nhforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=18477
<!-- m -->http://www.begeleidendhorsemanship.tk<!-- m -->
ik heb (als ze niet teduur zijn) ook intresse in een (vrouwenmodel) shirtje! Kleur maakt me niet zoveel uit.. zwart of donker groen of donker blauw ofzo.
Ik heb in totaal 65 shirtjes besteld. Komende dinsdag worden ze geleverd.
Ik heb minimaal de hoeveelheid besteld van de shirtjes die mensen hier noemden, maar sommige kleuren vervangen door andere kleuren en van de meest voorkomende kleuren wat extra besteld.
in totaal heb ik ACHT verschillende kleuren, lichte kleuren met donkerblauwe opdruk en de donkere kleuren met een beige opdruk.
Let wel op: de shirtjes zijn NIET gereserveerd op naam, dus wil je perse een bepaald shirtje, kom dan gewoon op tijd bij de stand langs
Het is voor mij onmogelijk om van 40 mensen een bestellijst bij te houden, zeker als mensen 'deze, of deze, of die' kleur willen en de maat ook niet genoemd is. Vandaar: kom op tijd en maak je keuze
verstuur je ze ook? en wat zijn de kosten?Ik ben er namelijk niet op de NH dag (beetje TE ver weg)
@ callippo
Welke kleuren petjes heb je besteld ?
Over Balki , m'n SuperShet :
Nee hoor , hij is niet dik .
Hij zit gewoon vol met karakter .
daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, ben hem volgens mij kwijtgeraakt met de playdays, dusseh......
Petjes zijn donkerblauw met een lichtgekleurd smal randje om de klep.
Opsturen van de shirts kan, wat overblijft komt na de NH-dag hier op het forum te koop te staan. Prijzen hiervoor weet ik nog niet.
Bladwijzers