Ik wil ook een blauw petje (en als je dat verkoopt ook een beige), en een taste t-shirt in beige en donkerblauw. T-shirts in maat M
Ik wil ook een blauw petje (en als je dat verkoopt ook een beige), en een taste t-shirt in beige en donkerblauw. T-shirts in maat M
lichtblauw petje en t-shirt voor mij
*edit by callippo: DONKERblauw petje *
Zijn die T-shirts available met de BBQ?
May the horse be with you!
Hahaha, wat denk je zelf
Nee dus, ze zijn op de NHdag verkrijgbaar.
Misschien dat ik de 2 proefmodellen met de BBQ heb, maar bedrukken duurt wel ffies
Ik blijf altijd maar denken dat alles sneller kan dan dat het kan.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Waarvan acte
May the horse be with you!
oei, je moet ze afhalen op NH dag? Verstuur je ze ook? Want die NH dat is wat ver voor mij...
Jahoor, na de NHdag komen ze ook wel te koop op het forum, maar op de NHdag heb je de eerste keus.
Er komen trouwens wel meer belgen naar de NHdag hoor, het grootste Natural evenement wat er is, dus daar kun je best wel ff een stukje voor rijden
mjah je moet alleen de auto van pa en ma mogen meekrijgen... en dat is bij mij dus niet het geval omda'k pas sinds september m'n rijbewijs heb
geen paars zeker???
gelukkig ben ik ook dol op groen! en M will do!!
*edit* Zie dat de taste er toch in het paars (lila) is!! doe dan maar paars èn groen!!!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ik het liefst een T-shirt, draag nooit petjes maar wel altijd t-shirts
Zijn de petjes met een klittenbandsluiting?
ow ja.. petjes draag ik eigenlijk nooit.. maar nu mijn haar weer wat langer wordt is het misschien toch wel lekker!! De klittebandvraag is voor mij ook erg van belang, gezien het feit dat ik nogal een klein hoofd heb (understatement of the year ) en dus goed moet kunnen verstellen!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ze zijn verstelbaar met een metalen gesp ipv met klitteband. Klitteband petjes hebben ze helaas niet.
oh nou ja, dan maar geen perfect petje, maar een reclamepetje , speciaal voor gelegenheden buitenshuis (normal wedstrijden bijv.! Binnenkort hier de regiokampioenschappen). Wanneer krijg je ze binnen?
voor 10 september in elk geval!
Bladwijzers