NEEEEEEE! Ging het net zo lekker met galand. Vorige week nog flink opgeschept tegenover Nienke en Yvonnen hoe gevoeig hij wel niet was... Hmmm, vrijdag drukte Galand mij vene keihard met de neus op de feiten! Hij speelde het spelletjes "Gunsilpoint-champion of the month". En hij heeft de jackpot gewonnen...
Met de friendlygame stond meneer niet mee stil, keek constant om zich heen naar de buurman...
De porcupine was helemaal waardeloos. Mn volle kracht bij fase 4, na een lamme arm en sleutel erbij gepakt. No-way... Hij stond er lekker tegene te leunen. Ik had een zin in een gewond paard dus heb ik maar losgelaten (rinkeldekinkel, 100 gunsilpoints?) Mn carrotstick erbij gepakt, en weer opnieuw begonnen. Fase 4 (stick helemaal in een boogje) galand bleef vrolijk om zich geen kijken. Ik zette de stick tegen mn schouder vast. galand keek eens om, wat doe jij daar??? knabbelde even aan de stick, likte mn handen... Maar er was geen beweging in de krijgen. It never takes longer than two days... Ja haha, ik hield het na 7 minuten echt niet meer hoor. Uiteindelijk heb ik hem aan zijn hoofd maar omgetrokken. Beetje valsspelen (ongetwijfeld heeft hij daarmee toch weer heel wat punten gewonnen).
Bij de drivinggame draaide hij juist naar me toe... Bij de circling stond hij na een half rondje steeds weer stil en draaide zich een keer om en rende weg. de andere games heb ik maar gelaten voor wat ze waren.
Hopeloos. ik kon wel janken. Waar is dat eenheidsgevoel? Partnership??? Wat heb ik al die maanden weten te bereiken??? helemaal niets???
Met een beetje valsspelen heb ik gezorgd dat ik alle games toch nog een beetje gewonnen had en ben toen gestopt.
Eind goed al goed, de volgende dag kwam er iemand kijken en gelukkig deed galand toen weer normaal. Hij had blijkbaar genoeg punten gescoord om bij de eerste 3 van de maand te horen bij de Gunsilpoints- championship...
Wat ik denk dat de oorzaak is? Ik denk dat ik vorige week in mijn enthousiasme een beetje teveel nieuwe dingen heb geintroduceerd.
Bladwijzers