Resultaten 1 tot 15 van de 15

Topic: Eerste kennismaking PNH?

Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Eerste kennismaking PNH?

Twee kennissen van mij zijn wel geinteresseerd in Parelli. Ze kennen het nog niet echt maar vanavond ga ik bij ze langs om er wat over te vertellen en wat dvd`s te laten zien. Ik weet alleen niet zo goed wat nu echt leuk is om als eerste kennismaking met Parelli te zien. Ik heb het oude en nieuwe level 2 pakket en de gratis dvd van Parelli.nl Zou het leuk zijn om bv. het promofilmpje op één van de banden van het oude level 1 pakket te laten zien? Of iets anders? Wat voor filmpje was bij jullie (mede) aanleiding voor het beginnen met PNH?

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Re: Eerste kennismaking PNH?

ik werd echt enthousiast toen ik live zag wat je kon bereiken met parelli. Had het geluk een level 2er (in die tijd wel errug schaars) tegen het vituele lijf te lopen, en kreeg een gratis demo waarbij ik mn ogen uitkeek. Het nieuwe level 1 en 2 vind ik weinig motiverend. Misschien de demofilm van het oude level 1inderdaad.

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Demo film van het oude level 1 Yja en toen Bernie op het toernooi vorig jaar..........met zijn demo
    Toen ik dat zag dacht ik dat wil ik ook! Maar mensen kunnen zich er ook door af laten schrikken.....de mensen die van de week bij mij kwamen kijken had ik die dvd ook uitgeleend om die eerst te kijken en dat ene meisje had zoiets van "dat leer ik nooit".
    Dus een live demo met wat uitleg zal ook wel leuk zijn denk ik
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Aangemeld
    Mar 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
    Maar mensen kunnen zich er ook door af laten schrikken.....de mensen die van de week bij mij kwamen kijken had ik die dvd ook uitgeleend om die eerst te kijken en dat ene meisje had zoiets van "dat leer ik nooit".
    Dus een live demo met wat uitleg zal ook wel leuk zijn denk ik
    Ja precies! Ik heb die kennissen zelf ook wel wat grondwerk dingen laten zien. Nou zijn we nog maar begin level 2 dus kunnen nog niet zoveel spectaculairs maar ook dat vonden ze echt leuk!
    Ik heb ze trouwens inderdaad ook de demofilm van het oude level 1 pakket laten zien gister en ook de gratis promo dvd warvan ze de demofilm volgensmij het leukst vonden. Ook heb ik ze nog Helen Hall`s level 1 assessment laten zien van het nieuwe level 1 (dvd 1) omdat dat wel een goed beeld geeft van wat level 1 in houdt. En tot slot nog mijn eigen opname van grondwerk gedeelte van het level 1 assessment (wat ik overigens nog eens op moet sturen... ). Leuk ter vergelijking
    Al met al dus best een avond vullend programma! Maar ze waren wel enthousiast en lenen nu mijn oude level 1 pakket. Daarnaast leek het ze ook leuk als ik ze eens hielp met de games. Echt leuk om mensen zo enthousiast te maken voor Parelli!

Aangemeld
    May 2005

Leuk joh! Klinkt als een geslaagde avond Ik kom er steeds meer achter dat mensen ook als je denkt dat je nog niet zoveel spectaculairs laat zien ze dat toch heel bijzonder vinden .
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Tja, ik wil er ook errruug graag mee beginnen en ik geloof dat mams het ook wel een leuk verjaarscadeau vind om te geven, maar ik weet ook niet precies wat en hoe
    Unique is lief !

Aangemeld
    May 2005

Pakketten kun je bij via http://www.parelli.ch bestellen, kijken op marktplaats of vragen of Eveline (Calippo of zie shop boven aan forum balk) nog een pakket heeft. Via haar kun je ook de spullen kopen.....Parelli originele dingen zijn nogal duur en dan kun je uitproberen of je het wel leuk vindt

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Had vooral ook de film meegenomen die Fer heeft gemaakt van "ons" hier allemaal! Die is echt gaaaf!! Leuk zeg, dat ze zo geinteresseerd zijn! De film van de site van Wim had ook erg leuk geweest, maar ik weet niet of je daar een internetaansluiting had?
    Dat werd vast een latertje !

edit.... bericht aangepast en de TT veranderd in VVT

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
    Pakketten kun je bij via http://www.parelli.ch bestellen, kijken op marktplaats of vragen of Eveline (Calippo of zie shop boven aan forum balk) nog een pakket heeft. Via haar kun je ook de spullen kopen.....Parelli originele dingen zijn nogal duur en dan kun je uitproberen of je het wel leuk vindt
    Ok! Heel erg bedankt, daar zal ik eens naar gaan kijken
    Unique is lief !

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Neem vooral ook de film mee die Fer heeft gemaakt van "ons" hier allemaal! Die is echt gaaaf!! Leuk zeg, dat ze zo geinteresseerd zijn! De film van de site van Wim is ook erg leuk, maar ik weet niet of je daar een internetaansluiting hebt?
    Dat wordt vast een latertje !
    De avond was volgens mij al geweest Lila hihi, ze benne Fer gewoon vergeten, hoe is dat nou mogelijk
    www.crystal-carving.com

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

berichtje aangepast..... Volgende keer Fer's filmpje meenemen hoor! Foei ! Wel heel leuk dat je ze enthousiast hebt gekregen!

Aangemeld
    May 2005

Kan dat filmpje nog steeds niet zien.....te trage internet aansluiting (telefoonlijn dus uit het jaar 0 ) Moet toch maar eens voor sneller gaan kijken......want de rekeningen lopen errug op zo

Aangemeld
    Mar 2005

Ik heb inderdaad Fer`s film niet laten zien hoewel ik er wel aan gedacht had. Die leek me inderdaad erg leuk om mee te nemen maar ik kon hem niet branden en ik had er niet aan gedacht om tussen de dvd`tjes door nog achter de PC te kruipen. Was ook wat minder handig.
    De film van Wim heb ik ook nog even bekeken en ook die was leuk om te laten zien! Misschien een andere keer. Maar in ieder geval bedankt voor de tips.

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Eigenlijk kan je wel een weekendje met ze plannen .... zoveel materiaal is er. Maar: het doel is bereikt, de interesse is gewekt, en da's een heel belangrijk begin. Nu heb je nog wat moois achter de hand als ze weer gaan twijfelen .

Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Eigenlijk kan je wel een weekendje met ze plannen .... zoveel materiaal is er. Maar: het doel is bereikt, de interesse is gewekt, en da's een heel belangrijk begin. Nu heb je nog wat moois achter de hand als ze weer gaan twijfelen .
    Moet ik die film dus ook maar snel gaan kijken

Bladwijzers

Forum Rechten