Pagina 10 van de 14 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 136 tot 150 van de 208

Topic: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

  1. #136
    Actief Forumlid Emmie's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Wilnis
    Berichten
    471

    Re: Shiva ontstoken oog ** update het is een tumor**

    Aan de ene kant is het dnek ik wel fijn dat die andere oog besparende opties niet mogelijk zijn. Hoef je ook niet in de knoop te zitten naderhand of je toch niet iets oogbesparends had moeten doen.

    In iedergeval Heel veel succes en sterkte voor morgen. HET gaat vast helemaal goed komen! utrecht is niet voor niets een bekend dierenziekenhuis (of hoe je het ook wilt noemen)
    Het komt vast helemaal goed en in mum van tijd staat ze weer thuis en doen jullie allemaal leuke dingen! Veel succesm orgen en laat je weten hoe het is gegaan?

  2. #137

    Re: Shiva ontstoken oog ** update het is een tumor**

    Hey.. ik had je al even via de pb 'gesproken'- hier nog even verder! Ben blij dat de eerste stap goed verlopen is. Staat ze in het nieuwe gedeelte? Dat zijn fijne ruime stallen!

    ik denk dat het niet onverstandig is dat je niet bij de operatie gaat kijken. Het is hoe dan ook geen prettig gezicht en voor na de operatie moet je je ook een beetje op instellen - het ziet er de eerste dagen wat akelig uit.

    Nou, wij duimen stug door - vanavond kun je in ieder geval lekker slapen, ze is in goede handen!
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  3. #138
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: Shiva ontstoken oog ** update het is een tumor**

    Je bent in ieder geval met een goed gevoel over morgen naar huis gegaan, en dat is belangrijk. Ik vindt het ook wijs dat je niet gaat kijken morgen, zou ik ook doen. Vindt operatie's e.d. onwijs interessant zolang het niet mijn dierbaren aangaat. Dus ik zou ook thuisblijven.
    Ook voor morgen wens ik je onwijs veel sukses.
    www.crystal-carving.com

  4. #139
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Shiva ontstoken oog ** update het is een tumor**

    Blij te lezen dat ze goed staat Jess. En dat dat oog eruit moet had je je inderdaad al op ingesteld (gelukkig maar).Ik hoop dat ze snel weer lekker bij je thuis is! Morgen al ik aan haar denken!
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  5. #140
    Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005
    Locatie
    N52°06.057 E005°38.773
    Berichten
    3.683

    Re: Shiva ontstoken oog ** update het is een tumor**

    Gelukkig Jess, je hebt duidelijkheid na een tijd van onzekerheid,

    Heel veel sterkte voor Shiva morgen, maar ook de komende tijd.
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

  6. #141
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    46
    Berichten
    2.511

    Re: Shiva ontstoken oog ** update het is een tumor**

    Emmie, dat gaf ook de doorslag. Het is al erg genoeg en ik wil haar dit niet 2x aandoen. Er waren dus genoeg paarden die 2, 3 keer terug moesten en dan alsnog op het eind hun oog kwijt raakten. Mij niet gezien!

    Marianne, ze staat idd in het nieuwe gedeelte. Dat zijn echt mooie stallen! Zulke ruime stal wil ik ook wel voor haar bij ons op stal.
    Enne, ik slaap denk ik als een roos. Ik ga er ook vroeg in.
    Ik heb me er ook op ingesteld dat het idd na de operatie best lelijk eruit kan zien. Ik werd al door iemand met ervaring gewaarschuwd voor bloed ed. maardat komt wel goed.

    Verder ben ik idd blij dat ik niet ga kijken. Ik voel me nu wat beter en dan maak ik me morgen misschien weer helemaal druk.

    Bedankt weer voor de steun allemaal!! Shiva zal het ook wel voelen, al die liefde.

  7. #142
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    56
    Berichten
    10.548

    Re: Shiva ontstoken oog ** update het is een tumor**

    Fijn dat je even hebt laten weten hoe en wat! We duimen gewoon nog even door!!

  8. #143
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Shiva ontstoken oog ** update het is een tumor**

    Jess, wat fijn dat het tot nu toe zo goed verlopen is, alles is geregeld voor morgen en ze is in goede handen! Ik vind het ook zeker een prettig idee dat je dierenarts erbij zal zijn, in ieder geval een bekende!

    En wijs dat je er zelf niet gaat kijken, lijkt me vreselijk mijn paardje daar te zien liggen

    Heel veel sterkte voor morgen en de komende dagen, en het komt vast en zeker helemaal goed! Je hebt aan al je beslissingen heel goed gedaan volgens mij, jij en Shiva gaan nog een paar fijne jaren tegemoet
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  9. #144
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    46
    Berichten
    2.511

    Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Nou, ik heb eindelijk het verlossende telefoontje gehad.
    Alles is goed gegaan!!!! De operatie is goed gelukt en ze is netjes uit de narcose gekomen. Ze is zelf op dr gemakje naar de stal gelopen en daar staat ze nu bij te komen.
    Vanavond ga ik samen met Stefanie bij haar kijken.

    Vrijdag bellen ze nog een keer om te vertellen hoe ze er dan bij staat. En dan mag ze maandag mee naar huis!!!!!!

    Ik hou mn hart vast voor vanavond, hoe het eruit ziet, maar ik ben zoooooo opgelucht. Ik had de hele nacht wakker gelegen, hoe moe ik ook was.

    Na mn bezoekje laat ik nog wel weten hoe ze was.

    Man, wat ben ik opgelucht zeg!!!!!!!!

  10. #145

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Geweldig! ik ben echt blij voor jullie, en succes vanavond!

  11. #146
    Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    1.987

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Wat een e-nor-me oplcuhting moet dat zijn zeg! Hartstikke fijn dat 't goed is afgelopen!

  12. #147
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Wat goed!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  13. #148

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    BLIJ !!
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  14. #149

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    [size=99px]Super![/size] Ik ben blij voor je..

  15. #150
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    44
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Heerlijk, goed nieuws gelukkig!
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Pagina 10 van de 14 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •