Pagina 12 van de 14 EersteEerste ... 21011121314 LaatsteLaatste
Resultaten 166 tot 180 van de 208

Topic: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

  1. #166
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    45
    Berichten
    2.511

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    Misschien mag ze dan ff dr stal uit en kunnen we een stukje met haar wandelen.
    Dat staan ze in Utrecht meestal niet toe.... (onrust voor de andere paarden en besmettingsgevaar) ... maar wie weet tref je een aardige stalhulp.
    Ik vraag het gewoon, wie weet is er idd iemand wel zo aardig.

    Ik heb vandaag ook echt even een rustdag voor mezelf genomen. Het huis is gelukkig aan kant en als de kids zo slapen duik ik er zelf ook in.

    Saul, ze werd idd rustig wakker uit de narcose. Ze was wel ff gedesoriƫnteerd, maar dat is normaal. Ze werd niet gek ofzo.

    Iedereen weer heel erg bedankt. Het is geweldig hoe iedereen met ons meeleeft.

    Ik hoop morgen weer even bij haar langs te gaan. En ik ben blij als ze maandag mee naar huis mag. Dan kunnen we lekker aan de slag met de revalidatie.

  2. #167
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Wat fijn om te lezen dat het goed gegaan is!

    Wil vanavond een algemene forum-mail rondsturen met allerlei updates, zal ik het topic over de inzameling voor Shiva hier ook bij zetten?
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  3. #168

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Super dat het goed gegaan is, helemaal super!

  4. #169
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    45
    Berichten
    2.511

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Wat fijn om te lezen dat het goed gegaan is!

    Wil vanavond een algemene forum-mail rondsturen met allerlei updates, zal ik het topic over de inzameling voor Shiva hier ook bij zetten?
    Graag, dank je.

  5. #170
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Oh wat fijn dat ze zo goed en rustig reageerd! Dat is toch ook altijd maar spannend...

    Ik kreeg tranen in mijn ogen toen je vertelde hoe graag ze mee naar huis wilde... Dat lijkt me het ergst, je paard achter laten terwijl het bij je wil zijn! Ik vind het nu al erg om Fen achter te laten als ze maar met me mee wil blijven lopen

    Jess, heel veel sterkte en rust toegewenst! Je zit in een zware tijd, maar de grootste stress is gelukkig voorbij. Ze leeft en ze neemt alles goed op, ik ben daar zo blij om!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  6. #171
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    45
    Berichten
    2.511

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Eva, ik vond het ook heel moeilijk hoor. Ik was er wel al op voorbereid, maar ze liep zo zelfverzekerd mee de stal uit. Het deed me echt pijn om haar weer terug te zetten.

    Maar het is maar voor even. *diepe zucht*
    Ik hoop morgen te horen dat ze na het weekend naar huis mag.

  7. #172
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Inderdaad maar tijdelijk, even doorbijten ()

    Ben je verder nog geweest of ga je morgen weer? Hou je ons op de hoogte?
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  8. #173
    Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Erpe-Mere(B)
    Berichten
    1.138

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Fantastisch nieuws! Laat je weten hoe het verder verloopt?

  9. #174
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    45
    Berichten
    2.511

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Ik heb gister de universiteit aan de telefoon gehad en het gaat goed met haar. De zwelling is wel dikker dan ze verwacht hadden, maar er zijn geen gekke dingen gebeurd.
    Ze konden nog niet zeggen of ze maandag naar huis mag. Waarschijnlijk wel, maar dat bekijken ze maandag pas. Dus ik regel gewoon alvast een trailer voor maandagavond en dan hoor ik in de middag of ik haar op kan halen. gewoon heel hard duimen!

    Ik ben net even wezen kijken bij haar. Ze was weer heel erg blij en stond weer lekker bij ons te hangen en knuffelen. Ze was wel een stuk wakkerder dan woensdag. Ze wilde steeds de stal uit lopen en draaide steeds rondjes. Ze voelt zich dus al stukker beter. Ze had er volgens mij (in de stal dan) geen last van dat ze links niet ziet. Ze reageerde helemaal niet als ik links van dr stond, woensdag kwam ze me dan nog wel zoeken, nu was t al goed.
    De zwelling is wel nog erg dik, maar wel minder dan woensdag. En dat is het belangrijkste.
    Ik kon helaas niemand vinden, want ik wilde weten of ze mee mocht de stal uit. Maar er was niemand te zien en ik heb het voor de zekerheid maar niet gedaan.
    Met een beetje mazzel hoeven we nog maar ruim 1 dag te wachten en kan ze lekker in dr eigen stal staan en mee een stukje wandelen.

  10. #175

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Mooi !
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  11. #176
    Forumlid Saul's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Balen-Olmen (B)
    Berichten
    81

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    nou, duimen dat ze morgen naar huis mag dan, kunnen jullie samen weer verder

  12. #177
    Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Zwaagdijk-Oost
    Berichten
    939

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Hi Jess, ik ben blij dat het zo goed verlopen is, en dat Shiva er rustig onder blijft! Hopen dat ze zo snel mogelijk veilig naar huis kan, en dat het verdere herstel voorspoedig gaat! Maar dat gaat vast helemaal goed komen! Sterkte nog de komende tijd!

  13. #178

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    ik ben heel blij voor je. Wat een opluchting! Morgen ga ik je bankrekening even spekken hoor , ik neem aan dat je de technische problemen inmiddels opgelost hebt?

  14. #179
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    45
    Berichten
    2.511

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    ik ben heel blij voor je. Wat een opluchting! Morgen ga ik je bankrekening even spekken hoor , ik neem aan dat je de technische problemen inmiddels opgelost hebt?
    Ik denk niet dat er nu nog problemen zijn. Ik hoop ook deze week zelf te kunnen kijken hoe het ermee staat.

    Lief dat iedereen zo meeleeft. Ik ben zelf ook zo opgelucht. Echt heerlijk.

  15. #180

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Ik ben ook hatstikke blij voor je! En ging net mijn bijdrage storten (copy-paste rekeningnummer) maar kreeg deze melding:

    U heeft een onjuiste Girorekening in het veld 'Naar rekening' ingevuld (Meldingscode: 14.11.1.46)

    Hoe kan dat nou??

    May the horse be with you!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •