@Marianna, ik vind het heel erg lief van je. Echt waar, maar laten we idd maar eerst de uitslag afwachten.
De da is vanochtend geweest en heeft zoals ik al dacht weefsel afgenomen. Volgende week hoor ik de uitslag. Maar hoe dan ook, het wordt of een operatie of een langdurige behandeling.
Maar ik zie het eerlijk gezegd zelf wel somber in. Mijn gevoel zegt me dat ik haar kwijt ga raken, maar dat kan ook mn angst zijn.
@Lila, dat was alweer een tijdje geleden, toen was t nog niet zo erg. Ze staat nu al lang stil hoor. Sinds de da is geweest doe ik niks meer met haar.
Xaduch, je bent een schat. Ik vind t ook heel fijn dat jij ook haar oog in de gaten houdt en druppelt. Scheelt toch ook weer.
De situatie vanochtend was wel erg. Het weefsel begint over haar pupil heen te groeien en het is ook ontzettend roze. Wat inhoudt dat het doorbloed is. Het is dus actief. Ze heeft er ook weer een injectie in gehad.
Ikzelf ben echt bang voor een tumor. Het voelt gewoon niet goed.
Jullie zijn wel allemaal ontzettend lief. Ik heb er echt heel veel aan, als ik jullie berichtjes lees.
Zelf ben ik even niet verder op het forum bezig. Ik kan het gewoon nog even niet opbrengen.
Zodra ik de uitslag heb, of als er iets veranderd is, dan horen jullie het gelijk. In de tussentijd........................maar flink duimen en hopen.
Bladwijzers