Meiden, wat zijn jullie toch een geweldige steun voor me!!!!
Trea: wat kan je het toch mooi zeggen, je hebt helemaal gelijk.
Maar.......................weer blijkt dat mijn gevoel klopt. Ze heeft een tumor op haar oog.
Mn da is zelf al bezig met een kliniek, de Lingerhoeve (bij iemand bekend?)Hij is aan het kijken of het met een chemotherapie opgelost kan worden. Dat gaat dan via druppels in haar oog, geen bestraling ofzo. Maar daar twijfel ik wel bij. Hij zei zelf ook, als het een tumor kapot maakt, dan kan het verder ook schade aanrichten.
Bovendien weet hij nog niet of het in Nederland is toegestaan.
En dan nog, het geld. Ik ga klinieken afbellen om te kijken wat t overal kost. Maar dan nog is het zo'n €500 of zelfs €800 en dat heb ik gewoonweg niet. Ik ga dus ook maar kijken wie ons kan helpen en hoever we dan komen.
Lenen heeft geen zin, ik kan me maandelijks niet nog een aflossing veroorloven.
Ik heb na jullie verhalen wel weer de moed dat t goed gaat komen, mocht ik haar dus kunnen helpen. Ik denk wel dat Shiva sterk genoeg is om dit door te staan. En daarna moeten we maar op onze band vertrouwen en dan komt t wel goed.
Het is alleen het idee dat ze straks dit allemaal over zich heen krijgt. Het is gewoon niet eerlijk! Waarom nou zij?
Dit weekend laat ik t nog even bezinken en dan ga ik maar op geldjacht. Vreselijk om dat te moeten doen, maar het gaat om Shiva. Ze hoort bij mn gezin en daarvoor ga ik graag op mn knieën.
Wat een ellende...................en ik wist t gewoon. Iedereen maar zeggen dat t meevalt. (jullie niet hoor, jullie bleven ook wel reeël)
Mijn eerste gedachte bij de eerste keer dat mn da kwam kijken, en toen viel t reuze mee, was: dat gaat haar dr oog kosten.
Wat blijkt nu weer dat mijn gevoel altijd klopt. En wat zou ik nu willen van niet!
Bladwijzers