HEEEEE, welkom back! Da's natuurlijk reuze lullig. Welke kleur?Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
HEEEEE, welkom back! Da's natuurlijk reuze lullig. Welke kleur?Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
dank!Oorspronkelijk Geplaatst door trea
Ehhh. rose Hij schijnt nu over 2 weken te komen, in het paars.
Jemig, dat is balen ...
Je paard is de spiegel van je ziel. Kijk in zijn ogen en schrik niet van de waarheid die je ziet.
Ooooooooooooooooooooooooooo meen je niet ROSE, daar is ook vast wel een liefhebber voor, wel bijzonder dat ze die zadels in zoveel kleuren maken.
Maar voor jouw natuurlijk vet baalen!
Zijn die zadeltjes trouwens van leer gemaakt of is het een kunstof?
Zal ze trouwens zondag zelf wel kunnen bekijken in Arnhem, heb er veel zin in.
Binnenkort mag ik de Ghost ook testen, mischien volgende week al (rose?).
Ben heel erg benieuwd hoe ze er in het echt uitzien, en hoe ze zitten.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
in het roze gemaakt aa moet je nog langer wachten
ik ben echt benieuwd naar de foto en hoe die er uit ziet
Sugar in mijn hart Chitto in de weide
Die rose wordt nu als testzadel ingezet in Duitsland als ik het goed heb begrepen.
Whuahaha, dan wil straks niemand meer zo'n zadel! Of hij word enkel verkocht aan echte meisjes
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Wij hebben vandaag een rode Ghost is besteld voor Fjolnir!
Zullen we een wedstrijdje doen, wie heeft haar Ghost het eerste binnen?
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
@antheman, ik kreeg vandaag de nieuwsbrief van Green Distance aan en daar stond een paarse troxel cap bij. Mss iets voor de collectie?
Groetjes ingrid
Heeft ze al.. maar ik nog niet
Is ie echt paars?? of cyclaam... die hoef ik namelijk niet.. die heb ik al
*edit* Heb plaatje gezien... Hij is echt paars!!
Best prijzig wel trouwens.. de mijne is indertijd vanuit Amerika verscheept. Daar heb ik toen volgens mij E. 40,- voor betaald.. Greendistance rekent E. 60,-
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Hihi, ik zat allemaal al moeilijk te doen om een plaatje deze kant op te krijgen (lukte me dus niet )
Groetjes ingrid
Heb inmiddels een paarse en die was een stuk goedkoper. Maar er zitten nu al krassen op, dus dit wordt het volgende project.Oorspronkelijk Geplaatst door ingrid
Dit moddelletje heb ik wel in fuchsia. De lila bestaat al een poos en ik heb lang getwijfeld of ik hem over liet komen uit de States. Gedoe en ik heb geen creditcard.
Zullen we samen bestellen dan maar weer?? Mijn fucia heeft 'barsten' in de bovenkant.. (waarschijnlijk een keer op de grond gevallen zonder mijn hoofd erin ofzo ).. dus wil over niet al te lange tijd toch een andere.. en ik heb WEL een creditcard
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
nien, oktober. Ik heb net de tandarts rekening binnen a 500 euro, heb mijn zadel nog niet verkocht en de Ghost komt volgende week binnen. HELLUP!
fluistert: paarse Ghost gezien!
Hij is zoooo gaaf, de foto zal wel snel volgen
Bladwijzers