Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 22 van de 22

Topic: Artikel in de Amazone: Alexander Nevzorov.

  1. #16

    Re: Artikel in de Amazone: Alexander Nevzorov.

    Ik heb de Amazone gister ook gekocht (je moet wat als je mensen moet bedienen die maar niet komen, oftwel, stapel tijdschriften gehaald) Ik vond het een goed artikel, ik laat het m'n "normal"vriendin straks ook lezen en ik ben benieuwd wat zij ervan vind (oke ik weet het al, maartoch)

    En ergens ben ik het wel met 'm eens, over halsters enzo.

    Als ik 't blad weer terugheb ga ik het wel even proberen in te scannen (duurt tot woensdag, maargoed)

  2. #17

    Re: Artikel in de Amazone: Alexander Nevzorov.

    Ik weet niet of je aangemeld bent bij PN, maar Christel Provaas heeft daar het artikel opgezet, of ze kan het je toemailen. Tenminste dat schreef ze daar op PN.

  3. #18
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Artikel in de Amazone: Alexander Nevzorov.

    Bedankt Marleen! Ik ben niet aangemeld bij PN maar ik bleek het artikel toch te kunnen lezen. Voor andere geinteresseerden: het is hier te vinden http://www.mijnalbum.nl/Album=VHXUKOFB

  4. #19
    Actief Forumlid Visamp;co's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2006
    Locatie
    ter apel
    Berichten
    104

    Re: Artikel in de Amazone: Alexander Nevzorov.

    Ik heb het artikel niet gelezen maar ik kende zijn site al langer. Ik vind het echt verschrikkelijk mooi hoe hij met die paarden werkt!
    Maarr (nu komt het ) Ik vind hem in zijn uitspraken en denkwijze wel erg radicaal tegenover de normals, die over het algemeen toch al een aardige wantrouwig zijn tegenover "alles-wat-niet-normal-is" zijn. En ik denk als je werkelijk de positie van het paard wil verbeteren je een breed publiek moet kunnen aanspreken, door zijn radicale stantpunten over het bit en eigenlijk alles wat normal is, heeft het grootste gedeelte al geen zin meer om te lezen of zich er in te verdiepen omdat ze zich toch wel aangevallen voelen.
    visconti....

  5. #20

    Re: Artikel in de Amazone: Alexander Nevzorov.

    Pff heb koppijn van t lezen...

    Hmm heb 7 pagina's gelezen met een mooi verhaal... maar t komt eigenlijk allemaal op t zelfde neer.... ze hadden zijn verhaal op 1 pagina ook kunnen nerzetten..

  6. #21
    Actief Forumlid Visamp;co's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2006
    Locatie
    ter apel
    Berichten
    104

    Re: Artikel in de Amazone: Alexander Nevzorov.

    ja dat vond ik ook erg jammer, terwijl dingen als zijn trainingsmethode totaal verwaarloosd word
    visconti....

  7. #22
    Forumlid Mirthe's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2006
    Locatie
    Hazerwoude-Rijndijk
    Berichten
    53

    Re: Artikel in de Amazone: Alexander Nevzorov.

    Heb 'em ook gelezen, vond precies hetzelfde als Spaansepas eigenlijk, wel prachtig wattie met z'n paarden kan/doet, werd helemaal stil van de foto's op z'n site!
    Katie
    Learn the secrets to succes with horses

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •