Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 34 van de 34

Topic: Nevzorov en Parelli

  1. #31

    Re: Nevzorov en Parelli

    Ik sluit me bij Marleen aan: super uitgelegd! Ja... dat zou toch zo mooi zijn als je zo ver kunt komen dat je zonder al die dwangmiddelen je paard zo ver krijgt om wel die oefeningen te doen, en dan gebaseerd op eigen speelsigheid en plezier.

    Maar ja, nu wil ik nog steeds weten HOE !!

    Ik speel ook wel 's met Pauli in de bak: en ja, het aller-allermooiste wat er is, is als ze meedoet, ze groeit nog groter dan dat ze is, die stralende oogjes! En dat lijf!
    't zal je niet verbazen dat ik dan zo'n softie ben dat de tranen in m'n ogen kunnen schieten, zo mooi is dat. Wow, ze komt op je af rennen, stopt vlák voor je, briesend en wel, uitdagend.. oh.. dat hoop ik ooit 's te kunnen filmen!!
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  2. #32

    Re: Nevzorov en Parelli

    MOOI

  3. #33
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Nevzorov en Parelli

    Sannie de anderen waren me al voor, maar dit heb je super verwoordt
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  4. #34

    Re: Nevzorov en Parelli

    Na het zien van de film van Nevzorov (Marleen: Thanks, gisteren ontvangen) ben ik van mening dat wat hij wil overbrengen is dat alle "paardvriendelijke" methodes in principe geweldig zijn. Hij prijst daar meerdere "anderen", waaronder ook Parelli, de hemel in. Gaat hem er om dat het niet mag gebeuren zoals in de harde sport wereld. Hij hamert dan ook steeds op SPORT.
    Uiteraard is Nevzorov heel fanatiek en overtuigd van zijn eigen methode, maar dat is Parelli ook.
    Ik denk dat hun uiteindelijke doel en dus boodschap is om de wereld bewust te maken van het feit dat er paardvriendelijkere manieren zijn (vwb Nevzorov: ook voor het hogere wedstrijd-niveau) Het maakt hun denk ik niet zoveel uit welke methode je uiteindelijk volgt of dat je er een combinatie van maakt als je het maar paardvriendelijk doet.
    Het feit dat wij erover nadenken, ermee bezig zijn EN discussieren, dat is hun missie.....mooi toch?
    Keep it natural!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •