Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: Pat on rfd-tv

  1. #1
    Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.732

    Pat on rfd-tv

    Op de Parelli site staat dat Pat op RFD-tv komt. Ik heb deze rfd-tv site (http://www.rfdtv.com) bekeken en daar las ik dat zij veel programma's hebben over paarden en horsemen oa Clinton Anderson. Ik ben nieuwsgierig of iemand daar es een keer wat van gezien heeft. Zou het mogelijk zijn om ergens uitzendingen te downloaden?
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

  2. #2
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    wolvega
    Berichten
    626

    Re: Pat on rfd-tv

    ben al heel lang op zoek hierna en volgens mij is het onmogelijk om parelli te bekijken .

    Wel kun je via http://horsecity.com/ andere leuke video's en uitzendingen van oa rfd tv bekijken

  3. #3
    Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005
    Locatie
    N52°06.057 E005°38.773
    Berichten
    3.683

    Re: Pat on rfd-tv

    Ik denk niet dat het mogelijk is, in Amerika is RFD tv namelijk zo'n "koopzender" . Ze zullen het dan wel niet ergens (legaal) op internet zetten.

    Maar die website kende horsecity kende ik nog niet, bedankt!,
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

  4. #4
    Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.732

    Re: Pat on rfd-tv

    Horsecity lijkt me ook een leuke site. Dank je Nienke
    Ik dacht misschien is iemand van het forum in the us geweest en heeft iets van dit channel gezien. Zou het leuk vinden om te horen of het echt inhoud heeft of dat het niet hoger komt dan het vermaaknivo.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

  5. #5
    Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005
    Locatie
    N52°06.057 E005°38.773
    Berichten
    3.683

    Re: Pat on rfd-tv

    Ik heb eigelijk niet meer gezien dan elke woensdagavond 30 minuten Parelli. Dat was altijd erg leuk, en ook wel informatief, meestal eerst een stukje uitleg over iets, en daarna een stukje verslag van de tournaments (in Amerika dan ) Verder heb ik niet veel gezien. (kiezen tussen RFD en CSI was soms erg moeilijk )
    Er is wel onwijs veel reclame tussendoor. (maar ja daarvoor hoef je niet naar Amerika)
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

  6. #6
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Pat on rfd-tv

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Hanneke1980
    Ik heb eigelijk niet meer gezien dan elke woensdagavond 30 minuten Parelli........Er is wel onwijs veel reclame tussendoor. (maar ja daarvoor hoef je niet naar Amerika)
    effectief duurde dat programma dus net zo lang als de Parelli podcasts?? Als ik naar Oprah kijk, dan is er zowat om de minuut een "see you after the break".

  7. #7
    Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005
    Locatie
    N52°06.057 E005°38.773
    Berichten
    3.683

    Re: Pat on rfd-tv

    effectief duurde dat programma dus net zo lang als de Parelli podcasts??
    Oeps, verkeerd voorgelicht, tijdens het Parelli programma (ik ben de naam vergeten) was er geen reclame, ja hooguit voor het Fusion zadel, het was meer tussen de programma's door.

    Toch zijn de podcast een goede vervanging inderdaad.
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

  8. #8
    Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.732

    Re: Pat on rfd-tv

    Toen ik in de US zat, was ik niet bezig met paarden. Dat is pas weer gekomen nadat ik terug ben gekomen. Nu vind ik dat wel jammer. Anders had ik vaak voor deze zender gehangen.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •