Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 21 van de 21

Topic: communiceren met dieren

  1. #16
    Actief Forumlid *Sylvia*'s Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Deurne/Antwerpen (B)
    Leeftijd
    52
    Berichten
    784

    Re: communiceren met dieren

    Even van dieren naar mensen

    Waar ik me uiterst in kan ergeren is dat mensen je ruimte niet respecteren. Bv, je staat ergens te wachten.. kassa, wc, ja zelfs aan een tramhalte, mensen plakken 'altijd' tegen je aan, je voelt hun adem .. men haren komen er overeind van staan, vreselijk !!!
    Vinden ze dat zelf leuk als een ander dat bij hen doet ?

    Dus dan vraag ik mij af hoe ik erop moet reageren en of ik wel zou reageren. Want als ik dit iedere keer moet doen, ben ik een hele dag bezig, haha.
    Parelli is een virus, mijne Oliver een passie

  2. #17
    Actief Forumlid LekkerDier's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    Randstad
    Leeftijd
    43
    Berichten
    329

    Re: communiceren met dieren

    Sylvia: Ik begrijp precies wat je bedoelt!
    Ik hou er ook niet van dat vreemde mensen tegen me aan staan in de trein of bus. Dan krijg ik ook die gedachte ' je staat in mijn ruimte!!!!'
    Ik weet niet hoe je ze er uit krijgt, ik denk door meer uitstraling, maar als er mensen in mijn ruimte staan heb ik juist meer de neiging om te 'krimpen'.
    Of de volgende keer de stick maar meenemen of een bodyblock doen

  3. #18
    Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    1.987

    Re: communiceren met dieren

    Ik had 't gister nog vreemder. Ik vroeg iets aan een onbekend persoon, en die begon me spontaan over m'n schouder te aaien
    Verder doe ik niet echt parelli met mensen ofzo, alleen in een drukke straat energie uitstralen, dat werkt goed (ook handig als je haast hebt ).

  4. #19

    Re: communiceren met dieren

    ik liep laatst met een stick in een winkelcentrum (onderweg naar de schoenmaker om het leertje te laten repareren ) en ik had hem redelijk neutraal vast, maar er kwam niemand in de buurt en er liep niemand in de weg...... dus het werkt prima....

    De schoenmaker wilde precies weten waar de stick voor diende en wat ik ermee deed en hij komt zelfs een keertje kijken als ie terug is van vakantie, dat was wel weer grappig

  5. #20

    Re: communiceren met dieren

    Dan heb je volgens mij geluk dat je niet aangehouden bent Morrie, direct dachten ze al dat je een terreur-hippie-aanslag wou plegen met het ding!
    Wel leuk dat de schoenmaker geinteresseerd was, heeft hij iets met paarden?

    Ik probeer de yoyo met mijn kat, maar dat lukt niet, bij hem houd ik het bij clickertraining ....
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore


  6. #21

    Re: communiceren met dieren

    'K zie mezelf al een catching game met m'n goudvis uitvoeren


    Ghehe 2 van 't forum weten al van mijn 'project', 't is bijna klaar

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •