Resultaten 1 tot 9 van de 9

Topic: Bach remedies voor honden en paarden - Margriet Dudok

  1. #1
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    44
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Bach remedies voor honden en paarden - Margriet Dudok

    En met name voor paarden
    Heeft iemand dit boek gelezen? Het lijkt me een erg interessant boek, maar ik zou graag willen weten of het echt praktisch is (dus hoe men de Bach Remedies dient toe te passen, welke invloed het precies heeft op je paard e.d.). Is het boek praktisch en interessant genoeg om het aan te schaffen?
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  2. #2
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Bach remedies voor honden en paarden - Margriet Dudok

    Ik heb het boekje staan....leuk boekje zeker toepasbaar. Er staan zeg maar types in beschreven en heel erg duidelijk ook
    Ik heb het al een aantal jaren staan, maar het was volgens mij niet enorm duur dus zeker de moeite waar om aan te schaffen (vind ik dan )
    (ik had trouwens een tijd geleden bij medisch een stukje eruit op het forum gezet......moet je ff daar zoeken staat een soort samenvatting volgens mij )
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  3. #3
    Forumlid Saul's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Balen-Olmen (B)
    Berichten
    81

    Re: Bach remedies voor honden en paarden - Margriet Dudok

    is inderdaad een erg praktisch boekje, alle bloesems staan er in beschreven (niet al te uitgebreid); verschillende toepassingen, toedieningswijze etc

  4. #4
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Bach remedies voor honden en paarden - Margriet Dudok

    ehh hier ff de link van dat topic van mij....ben niet zo goed in het plaatsen van links dus ik hoop dat het werkt
    http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopic.php?t=3013
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  5. #5
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    44
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Bach remedies voor honden en paarden - Margriet Dudok

    Dank jullie wel Timbers en Saul! De link doet het

    Het gaat mij er inderdaad om dat het lekker praktisch is, niet te veel medische termen e.d. maar iets wat je goed door kunt lezen. Zo te horen is dit boekje wel duidelijk genoeg. Denk dat ik het maar eens ga aanschaffen

    Nogmaals, bedankt voor jullie reactie!
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  6. #6
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Bach remedies voor honden en paarden - Margriet Dudok

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Linda
    Dank jullie wel Timbers en Saul! De ]/images/smilies/wink_smile.gif[/img]

    Het gaat mij er inderdaad om dat het lekker praktisch is, niet te veel medische termen e.d. maar iets wat je goed door kunt lezen. Zo te horen is dit boekje wel duidelijk genoeg. Denk dat ik het maar eens ga aanschaffen

    Nogmaals, bedankt voor jullie reactie!
    Veel leer- en leerplezier
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  7. #7
    Forumlid Saul's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Balen-Olmen (B)
    Berichten
    81

    Re: Bach remedies voor honden en paarden - Margriet Dudok

    aaaaaargh moment moment

    heb je het eigenlijk over 'natuurgeneeswijzen voor hond en paard (van Dudok) of over 'bachbloesemtherapie voor dieren' (van bianca uitenboogaard)

    want specifiek bach voor hond en paard van dudok heb ik niet, wel die twee andere.

    de uitleg die ik hierboven gaf was eigenlijk over dat van bianca.
    'natuurgeneeswijzen voor hond en paard' vind ik leuk maar net iets te beknopt allemaal (van alles een klein beetje) en verder staan er een aantal (vaak) voorkomende problemen in beschreven, maar dus enkel ook dat, (en de oplossingen werken niet altijd). niettemin: ook leuk om hebben hoor

    als je speficiek info over bach wilt, dan vind ik het boek van bianca uittenbogaard echt wel goed.

  8. #8
    Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Land van de frieten
    Berichten
    3.364

    Re: Bach remedies voor honden en paarden - Margriet Dudok

    Yep bij mij staat het in de kast naast "essentiele olieën voor paard en Hond" van Margriet. Beide heel praktisch en heel duidelijk. je kan er zo mee aan de slag. Een aanrader dus, als je van plan bent bachbloesems te gebruiken natuurlijk.
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

  9. #9
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    44
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Bach remedies voor honden en paarden - Margriet Dudok

    @Saul: Naar mijn weten heet het boek gewoon 'Bach remedies voor honden en paarden'. Van Dudok inderdaad, niet van Bianca, maar zal dat van Bianca ook gelijk even opschrijven. Thanks!

    @Rengeltje: Dank je wel voor je reactie. Ben blij dat het praktisch en duidelijk is
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •