Ben ik met je eens. En die was nieteens gratisOorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
Ben ik met je eens. En die was nieteens gratisOorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
Oei en mijn vader vertelde nog dat hij niet wou rijden voor niets Ik heb nog geen antwoord van Marieke. Maar ik heb er toch ook geen zin in om 2u (in totaal) te rijden voor dingen die je al weet...Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
Ik heb van Marieke als antwoord gekregen dat het een avond is voor mensen die nog niet met Parelli bezig zijn en dat er dus vooral de basis uitgelegd wordt.
Ik lees deze post net pasOorspronkelijk Geplaatst door Hanneke1980
Ik geloof dat Patricia wel wil, maar als we gaan kun je uiteraard gewoon meerijden hoor. Alleen aan de berichtjes te zien weet ik niet of het veel toe gaat voegen......en dat voor 3 uur rijden
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ik ben uiteindelijk niet geweest, en vind dit toch wel jammer.....
Zijn er nog mensen geweest? En? hoe was het?
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Ben ook niet gegaan.....aan een kant we jammer maar als ik de verhalen zo las had ik geen zin om 3u in de auto te zitten voor niks.
Vond het risico te groot dat ik daarna teleurgesteld naar huis zou gaan
Maarre ik ben uiteraard heel benieuwd hoe het is geweest net als Hanneke
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Bladwijzers