Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 21 van de 21

Topic: Parelliavond 20 september

  1. #16

    Re: Parelliavond 20 september

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
    Ik ben in april naar zo'n avond geweest in Lunteren, als dit een soortgelijke avond is zou ik er niet meer heen gaan. Ik vond niet dat het iets toevoegde aan hetgeen ik al wist.
    Ben ik met je eens. En die was nieteens gratis

  2. #17
    Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Erpe-Mere(B)
    Berichten
    1.138

    Re: Parelliavond 20 september

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
    Ik ben in april naar zo'n avond geweest in Lunteren, als dit een soortgelijke avond is zou ik er niet meer heen gaan. Ik vond niet dat het iets toevoegde aan hetgeen ik al wist.

    Er is ook een topic over geweest.
    Oei en mijn vader vertelde nog dat hij niet wou rijden voor niets Ik heb nog geen antwoord van Marieke. Maar ik heb er toch ook geen zin in om 2u (in totaal) te rijden voor dingen die je al weet...

  3. #18

    Re: Parelliavond 20 september

    Ik heb van Marieke als antwoord gekregen dat het een avond is voor mensen die nog niet met Parelli bezig zijn en dat er dus vooral de basis uitgelegd wordt.

  4. #19
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Parelliavond 20 september

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Hanneke1980
    Timbers, als je gaat en je krijgt je vriendin niet zo gek... ik zat er ook sterk aan te denken, dus misschien kunnen we carpoolen?
    (euh even negatief: mijn vader reed er zonder trailer vanuit Kudelstaart 3 uur over)
    Ik lees deze post net pas
    Ik geloof dat Patricia wel wil, maar als we gaan kun je uiteraard gewoon meerijden hoor. Alleen aan de berichtjes te zien weet ik niet of het veel toe gaat voegen......en dat voor 3 uur rijden
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  5. #20
    Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005
    Locatie
    N52°06.057 E005°38.773
    Berichten
    3.683

    Re: Parelliavond 20 september

    Ik ben uiteindelijk niet geweest, en vind dit toch wel jammer.....

    Zijn er nog mensen geweest? En? hoe was het?
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

  6. #21
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Parelliavond 20 september

    Ben ook niet gegaan.....aan een kant we jammer maar als ik de verhalen zo las had ik geen zin om 3u in de auto te zitten voor niks.
    Vond het risico te groot dat ik daarna teleurgesteld naar huis zou gaan

    Maarre ik ben uiteraard heel benieuwd hoe het is geweest net als Hanneke
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •