Oorspronkelijk Geplaatst door
Callippo
Er waren vandaag meer deelnemers dan gisteren en doordat onze 2e demo al om 3uur was, hadden we ook daarbij meer publiek.
Shaf had een slechte nacht gehad, hij was behoorlijk right brained. Hij ontsnapte zelfs 2x bij liberty (gelukkig maar heel kort) maar het grondwerk ging allemaal wel redelijk goed.
Niet zo snappy als thuis, maar je wil ook niet teveel fase 4 laten zien bij het publiek, en dat heeft je paard ook wel door, hahaha.
Het rijden ging echt niet bij Shaf, ik had nog wat extra grondwerk gedaan, terwijl de rest al lang in het zadel zat, maar heb tijdens het rijden vooral one rein stops zitten maken. Wel leerzaam eigenlijk en misschien heeft het publiek er nog wat van meegekregen, want ik kon hem wel heel makkelijk inbuigen en telkens weer loslaten en aan het eind stond hij ook gewoon relaxt weer stil. Maar lekker met de groep meerijden ging dus nog niet.
Bij de stand was het net zo druk als gister. Ik heb een hoop nieuwe adressen van mensen die interesse hadden in NH en dr komen vast ook wat nieuwe leden bij op het forum
Erg leuk ook om diverse forumleden eens in het echt te zien!
Maar we hebben de stand nu afgebroken, dus morgen geen NH demo en geen NH stand...
Bladwijzers