Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: samen naar de NHdag in arnhem?

samen naar de NHdag in arnhem?

Ik had dit berichtje al op n ander forum geplaats maar daar hoorde hij niet denk ik dus bij deze nog n keertje:

Ik wil heel graag naar de NHdag 10 september, maar ik weet niet met wie ik heen moet gaan alleen is ook zo saai dus ik vroeg me af of er nog mensen zijn die ook alleen gaan of met wie ik mee mag.

Ik kom uit alkmaar en ga vanuit daar met de trein (helaas zit de carpool al vol vanuit n-h!)

Groetjes linda
    Parelli.. Waarom ontdek ik dit nu pas?

Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Re: samen naar de NHdag in arnhem?

Hoi!
    Ik ga niet alleen, maar samen met een vriendin die hier niet op het forum zit.
    Maar je mag wel met ons mee hoor, lijkt me gezellig!
    Moeten we alleen even kijken hoe we dat afspreken.. PM me anders maar even als het je leuk lijkt!
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

Op bokt waren nog mensen die uit Noord-Holland komen en er heen gaan. Eentje uit Lutjewinkel dat ligt niet zo ver bij Alkmaar vandaag geloof ik.

Ga daar anders ff kijken in het NHdag topic. Staat onder 'Van nature' en dan 'natural horsemanship'
    Kritiek op de goeroe is niet gewenst......

Ik ga inderdaad ook samen met een verenigingslid. Maar onze mannen gaan misschien ook mee en dan is er geen plaats meer. Anders kan je wel meerijden. Maar ik weet dat als ik ze nu al vraag of ze mee willen dat ze dan nee zeggen en het zou wel leuk zijn als ze wel mee gaan. Mijn vriend heeft namelijk het filmpje van Wim Vonck gezien en is nu nieuwsgierig geworden.

Bladwijzers

Forum Rechten