pegaso's zijn echt fijne zadels... ik heb het gewone dressuur model... heerlijk, de sport uitvoering vindt ik ook erg mooi...
ben benieuwd wat je ervan vindt.
pegaso's zijn echt fijne zadels... ik heb het gewone dressuur model... heerlijk, de sport uitvoering vindt ik ook erg mooi...
ben benieuwd wat je ervan vindt.
Trea: is de Ghost niets voor jou dan?
Heb die vandaag getest. Eigenlijk gewoon 'voor de fun'. Maar hij reed erg lekker, vrije zit, veeeeeel contact met je paard en het belangrijkste: shaf heeft nog nooit zo lekker gelopen onder een zadel...
Verslagje incl foto/film volgt nog.
Ohja, hij is wel extreem lelijk, maar als je erop zit, zie je daar niets van, want het zadel verdwijnt bijna geheel onder je kont
@Trea jammer hoor dat het zadel niet beviel, ik heb het zadel ook teruggestuurd, vindt het gewoon te groot voor Whoopie.
Ja de Pegaso vindt ik een mooi zadel maar vindt het een behoorlijk prijzig zadel. Ik ben ook nog steeds aan het rondkijken
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik weet het niet hoor... het begint erop te lijken dat de combinatie Amy/ikke/boomloos het gewoon niet is.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Aangezien ik nu zulke fijne ervaringen heb met mijn Equiflex, ben ik toch geneigd het nu meer in de flex-trees te zoeken.
Ik ga eerst de Pegaso testen, ben ook met Esther Groen aan het mailen. Zij wil ook langskomen met een paar Guichards en de Massimo. De Mercier zag ik ook best wel heel erg zitten, worden die dingen niet voor bredere paarden gemaakt!! Dat was een fikse tegenvaller. Had me in gedachten al helemaal geinstalleerd op de Dune.
en als het dat allemaal niet is.. sja dan wil ik de Ghost ook nog wel testen ja.
Ghost.. the saddle that isn't there!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
De mijne is niet extreem lelijkOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
He leuk, wanneer zou Esther bij jou langskomen?
Zij neemt deze Ghost van mij over, om hem te testen met de plip. FF vragen of ze hem ook op mijn paard kan testen, en liefst gelijk ook mn HM, zodat ik weet welke van de 2 het beste is voor hem.
Bedoel je bij mij? Ze moest over ongeveer een maand deze kant uit zei ze, ze zou dan mailen of we konden afspreken.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Hee interessant Eef! Kun je (in een ander topic wellicht) eens wat nader uitleggen HOE je zat en nu zit met bekken en rest en wat het verschil is?Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
May the horse be with you!
Ben ik ook benieuwd naar!Hee interessant Eef! Kun je (in een ander topic wellicht) eens wat nader uitleggen HOE je zat en nu zit met bekken en rest en wat het verschil is?
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ben bezig... eerst de foto's van de ghost verkleinen en online zetten.
Heb trouwens een date met Esther. Komende dinsdag gaat ze zowel mn HM als de Ghost testen op Shaf
Hoi
Ben gewoon benieuwd zijn er hier nu ook mensen die naar volle tevredenheid rijden met de barefoot London??
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Bladwijzers