Hoi!
Nu ik mijn Barefoot Cheyenne heb gekocht, wil ik graag over gaan naar de Barefoot London. Zijn er mensen met ervaring met dit zadel? Rijdt het net als een dressuurzadel maar dan zachter oid?
Ik ben heel erg benieuwd!
Hoi!
Nu ik mijn Barefoot Cheyenne heb gekocht, wil ik graag over gaan naar de Barefoot London. Zijn er mensen met ervaring met dit zadel? Rijdt het net als een dressuurzadel maar dan zachter oid?
Ik ben heel erg benieuwd!
Ik heb hem gsiter op de NH-dag gezien, ziet er mooi uit hoor!
Maar meer ervaring heb ik er niet mee, sorry. Is er geen testversie van?
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Er is een testzadel van.
Wij hebben het testzadel op stal gehad en het beviel eigenlijk iedereen geweldig (zijn ook gelijk 2 mensen overgestapt op een boomloos zadel). Mijn vriendin reed vaak op mijn barefoot arizona, maar was eigenlijk een echte dressuurruiter. Ze had ook een geweldig dressuurzadel. Toch is ze overgestapt op de barefoot londen, omdat dit zadel een zachtere zit heeft.
Mijn ervaring: Vond het een geweldig zadel en heb nog even getwijfelt om over te stappen. Je zit er lekker recht in en als ik nog geen barefoot had, wist ik nog niet welke ik zou nemen.
Oei dat klinkt goed! Ik heb het testzadel besteld, en ben superbenieuwd!
Laat je ons weten hoe hij bevalt?
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Hoi. ik heb het zadel gisteren ook gezien en vondt het er goed uitzien.
Waar ik vooral erg benieuwd naar ben is hoe de beenligging is, omdat ik nogal lange benen heb heb ik bij de andere barefoot zadels problemen, de beugelophanging zit voor mij te ver naar achteren. Omdat dit een dressuurversie is ben ik bang dat dat toch weer een probleem is. Ik ben benieuwd naar je ervaring, volgens mij zit het zadel wel lekker.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik heb 'm gister ook gezien en weet nu zeker dat ik 'm wil testen/kopen, ook al is hij iets lelijker dan verwacht
Maar dat testen gaat nog wel een tijdje duren
Ik doe uitgebreid verslag als ik hem getest heb! !
Ik heb m ook aangevraagd!
Waar ik vooral benieuwd naar ben van de testers is of je ook zo wijd zit bij de london als bij de cheyenne. Ik heb nogal lange benen en kan met de cheyenne mijn benen absoluut niet aanleggen.
Ik heb ook een cheyenne (maat 1) en met dubbele inlages kan je WEL je benen goed aanleggen, dan zit je minder met O-benen. En de ruggengraatvrijheid blijft immens...
May the horse be with you!
Ok dat is dan weer handig om te wetenOorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Ik heb de london gisteren gekocht!
Ben erg benieuwd...
Heb je het zadel al thuis of moet het zadel nog worden opgestuurd?
Heb je hem definitief gekocht of kun je het zadel nog terug doen. Ben benieuwd hoe het bevalt.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Wouw! Laat je wel weten hoe die bevalt?? Ik ben zo benieuwd!
Bladwijzers