Klopt Wendy! Jij was tegelijkertijd met Ebbybezig . Linnie zagen we ook.. en Tinky! allemaal in één groep...
Wat jullie precies moesten doen was mij overigens in het geheel niet duidelijk hoor..
Klopt Wendy! Jij was tegelijkertijd met Ebbybezig . Linnie zagen we ook.. en Tinky! allemaal in één groep...
Wat jullie precies moesten doen was mij overigens in het geheel niet duidelijk hoor..
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Oorspronkelijk Geplaatst door Myukii
Ik vroeg me al af wie haar dochter was . Ineens zei ze zo tegen mij:
'Hey, jij hebt fotos op het internet staan zeker'
'Jep '
'Ahja, mijn dochter heeft ze laten zien '
In mijn gedachten: "Welke dochter? Er lopen hier zoveel meisjes rond... "
Wel leuk zo herkend te worden!
@ Brenda: speciaal ergens tussengewrongen om jou nog een minuutje langer opt forum te houden (forumsabbat hé )...
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Mij ook niet altijd hoor, werd op een begeven ogenblik ook een beetje gek van het rondjes draaien, maar uiteindelijk kwam het eropneer dat we of de schouder een klein beetje naar binnen moesten vragen dmv een stap naar achteren te doen, of de schouder iets naar buiten moesten zetten dmv een stap naar je paard toe zetten. En dus niet je paard geheel naar binnen vragen zoals ik deed of m laten wijken, zoals ik ook deed . Kon Josien trouwens ook vaak niet verstaan (maar was wel een beetje geconcentreerd bezig dus heb ook niets van het publiek gezien).Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Haha, dan heb ik achter jou gestaan. Wij waren de belgen die druk aan het babbelen waren in het antwerps... lees, sylvia was druk aan het babbelenOorspronkelijk Geplaatst door Ebby
Hihi, Skey, ik wist heel goed dat jij het was, maar aangezien jij toch niet zou weten wie ik was heb ik maar niets gezegd . MAar dat was dus ik ja.
Had toch wat gezegd joh! Wel grappig dat je wist wie ik was.
JAAA!!!! Dan weet ik wie je bent!Oorspronkelijk Geplaatst door Ebby
Hester, van de vuilnisbak en het rose haarbandje
Ik zag trouwens wel een tattoo langskomen met een paars randje
Hester, had jij, toen je "de week van" schreef, geen tattoo laten zetten met een paars accent?Oorspronkelijk Geplaatst door wannabe
hihihiOorspronkelijk Geplaatst door Tinky
Bladwijzers