Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 145

Topic: Hoe was de NH dag in arnhem?

  1. #31

    Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

    Ja Brenda, ik was ook zwaar onder de indruk van Elineke. Zozeer zelfs dat ik me geen houding wist te geven en met mijn mond vol tanden stond. Schaam me kapot! Wat moet dat meiske wel niet gedacht hebben

    Sorry Elineke, volgende keer maak ik een kniebuiging voor je. Ik vind je ook een ontzettende kanjer!

    Btw, ik vond het ook fantastisch om daar met Amy rond te lopen. Amy vond dat ook het leukst. Helaas mochten we niet overal komen, had haar als een hondje overal bij willen hebben, niks paddock.. gewoon mee met t vrouwtje

    TOF om al die forumlui te zien en te omhelzen en en en en..

    Wendytje.. ik heb een paar keer vol verbazing in jouw hemelsblauwe ogen zitten staren, al denkend.. WIE IS DAT??? Later, tijdens de roddel hoorde ik wie je was. Je bent jonger! Veel jonger dan je berichten doen vermoeden

  2. #32
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

    Maaike en Elise jullie kunnen trots op jezelf zijn! Het was echt top
    Ik vond het nog beter dat vorig jaar. En jullie Wim demo......ik had echt zin om mijn paard te gaan halen en ook aan de gang te gaan

    Wel last van mijn enkel vanmorgen......dagje veel staan en slenteren heeft zijn tol weer geeist....ouderdom komt met gebreken zullen we maar zeggen

    Het was gewoon in een woord fantastisch....

    Veel geleerd, gezien en veel gezelligheid, veel mensen gezien, oa. Emmie, Vally4ever, Brenda, Marianne, Trea, Elineke, Nicky, Nienke07 en ik heb Eva nog even snel voorbij zien flitsen, Marja, Maaike en Elise, Charlotte, Mafhaf en op de valreep Kim (skey) en waarschijnlijk nog veel meer mensen....

    We zijn nog even naar het pannenkoekenhuis gegaan om te eten..... moesten mega lang op de pannenkoeken wachten want het was druk en rommelig. Daarna naar huis in de file (net als Arabesk) en pas laat thuis.

    Maar volgende keer ben ik zeker weer van de partij en dan kijk ik of ik mijn peerd mee kan nemen hoor want door het zien van zoveel moois moet ik toegeven dat mijn handen jeukten om zelf ook aan de slag te gaan
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  3. #33
    Actief Forumlid vally4ever's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Vinkeveen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    223

    Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Arabesk
    Heleboel mensen gezien ook nog een hoop mensen niet gezien. Terwijl ik toch weer mijn Arabesk-T-shirtje aanhad, welliswaar mijn oude avatar, maar wel herkenbaar
    Jaaaa ik heb dat T-shirt langs zien komen ja

  4. #34
    Actief Forumlid Emmie's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Wilnis
    Berichten
    471

    Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

    [quote] Heleboel mensen gezien ook nog een hoop mensen niet gezien. Terwijl ik toch weer mijn Arabesk-T-shirtje aanhad, welliswaar mijn oude avatar, maar wel herkenbaar [quote]

    Ik ook, je vroeg me om een pen in het standje van Equiplay ofzo iets

    @Elineke, zou je jouw foto met Honza willen posten? Ben namelijk erg benieuwd naar die foto

  5. #35
    Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Zwaagdijk-Oost
    Berichten
    939

    Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door *sabine*
    Het was gaaf he! Ik heb echt heel veel forumleden gezien, zowiezo die die Els heeft genoemd, verder zag ik Peaches, en Emmie, ja ik heb mijn talent gevonden hoor, mensen herkennen . Owja Els, ik weet zéker dat dat kellybelly was.

    Hmmmm dat zou wel eens kunnen ja Dat talent bezit ik blijkbaar niet, want ik heb jóu (en els en vele anderen...) gemist! Gelukkig had ik els (vd Z.) bij me, dat maakt weer een hoop goed .

    Eline en Maaike: Heel goed georganiseerd! Mijn complimenten. En op de vraag van op- en aanmerkingen: de enige die ik kan bedenken: Meer wc's.......................

  6. #36
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    56
    Berichten
    10.548

    Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

    Kellybelly.. ik heb je ook een aantal keer voorbij zien schuiven (evenals dekoezegtboe en evenaar trouwens) maar niet dichtbij genoeg om 'haaaloooo' te roepen!

  7. #37
    Actief Forumlid Linnie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    460

    Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

    Ja ik vond het ook erg leuk. Al was het wel vroeg toen ik bij Wendytje aanbelde. Workshop TTouches was erg leuk en leerzaam en weet nu dat ik Emmie daar heb gezien hahaha! Workshop van Josien van der Poel viel mij erg tegen helaas.
    Verder heb ik niet zoveel forumleden herkend . Heb Myracara gezien, die heeft Wendy en mij op de foto gezet. En dan natuurlijk de mensen bij het Equiplay standje.

    Demo Chris Irwin vond ik ook erg leerzaam. Was echt onder de indruk van hem. Helaas door mijn workshops Wim en Honza gemist .

  8. #38
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    56
    Berichten
    10.548

    Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

    Linnie, ik heb jou en Wendy bezig gezien bij Josien vd Poel en had het idee dat jullie een beetje 'rondzwommen' De enige waarbij het eruit zag alsof ze lekker bezig was, was Tinky, maar die ging geloof ik ook volledig haar eigen gang!

  9. #39
    Actief Forumlid Linnie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    460

    Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

    Ja aan de ene kant is het goed eens met een ander paard te werken. Maar als ik de lichaamstaal gebruik die ik gister heb geleerd bij Josien dan staat Odes direct aan het einde van de bak. Wat me dan weer aan denken zet. Odes pakt hele kleine dingen op, alles is dan bij mij ook vrij minimaal. Bij balingehof zeiden ze toen al, je moet expressiever worden en Odesa moet daar maar aan wennen. Maar is dat zo? Ik begrijp niet zo goed dat als ze heel kleine dingen oppakt en goed uitvoert waarom ik duidelijker moet worden waardoor zij juist wegspringt? Wel iets om nu eens goed over te gaan nadenken.

  10. #40
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

    [quote="Lotty"]Ja klopt, dat was ik !! haha
    Ik had je niet herkend hoor maar Antheman riep NIENKE!!!! en toen wist ik het wel haha.
    Maar wie zat er ]

    Grappig!

    Ik weet niet wie jij bent!

    ik heb idd rood haar en had een rose haarband in.

    Mafhaf heb ik misgelopen.
    Wendy en Linnie deden volgens mij mee aan Josiens workshop?

  11. #41

    Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    ....... Ik vond wat Chris Irwin vertelde GEWELDIG. Wat een informatie, daar wil ik echt iets mee! Hij noemde en legde allerlei dingen uit over bodylanguage, die van alles duidelijk maakten of zullen gaan maken
    ben het echt helemaal met je eens.... ik vond het zo duidelijk allemaal... heb ook een dvd bij hem gekocht... hij schijnt volgend jaar (ik had begrepen ergens begin van het jaar) weer naar nederland te komen voor cursussen..

  12. #42
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

    Ja, weinig toe te voegen aan wat hierboven al staat. Het was écht heel gezellig, ik heb tot nu toe geloof ik iedereen gezien die hier iets heeft gepost. Was onwijs grappig om gezichten bij namen te kunnen plakken.

    Ik heb vanaf Chris Irwin alle demo`s behalve die van Wim gezien. Wat degene was die ik echt persé wilde zien, maar mijn workshop viel tegelijk met dat moment.
    Chris was heel gaaf, heel anders dan ik had verwacht. Dat was wel een hoogtepunt. Ik sprak naderhand iemand sprak en die had er wel een andere kijk op, absoluut om over na te denken.

    Miriam was ook leuk, ik weet niks van vrijheidsdressuur en nu weet ik er wel iets vanaf Moet zeggen dat daar mijn handen ook van gingen jeuken om een blok te bouwen.

    Honza was precies zoals ik hem had verwacht. Ik weet nu echt zeker dat ik nooit les van hem wil.
    Maxime die moest liggen, daarvan kreeg ik bijna tranen in mijn ogen. Wat een naar gezicht.
    Wel inderdaad onwijs knap! Er zaten prachtige stukjes tussen ook, ik heb nog stukken gefilmd zelfs.

    Al met al was het een superleuke en eneverende dag!
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

  13. #43
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    44
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

    Leuk om te lezen dat het zo gezellig was! Ben benieuwd naar de fotootjes
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  14. #44

    Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

    Honza was precies zoals ik hem had verwacht. Ik weet nu echt zeker dat ik nooit les van hem wil.
    Ik heb ook dit gevoel. Ik vind zijn uitstaling ronduit onsympathiek. Kan hij nog zulke goede technieken hebben, niet voor mij en mijn paarden.

    Ik was wel zwaar onder de indruk van Wim. Ik vond hem verbaal veeel beter dan vorig jaar (toen kwam ie een beetje verlegen over), en wil zeker een keer les. Nee, niet één. Ik heb al gezien dat ik heel veel van hem wil leren en ga absoluut sparen voor een week.

  15. #45

    Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

    Ben gisteren ook geweest en heb het programma vanaf Chris gezien.
    Heb hier echt het schaamrood van op mijn kaken gekregen .
    Hoe kan een man met zoveel kennis over body taal een amazone laten rijden in stoelzit waarbij er bij elke stap met sporen in de buik van het paard geprikt werd?
    Nee,onbegrijpelijk,ook hij moet weten dat het paard een vlieg op de huid voelt en dat als er geen reactie komt op een kuit je naar een achterliggend probleem moet kijken.
    Vond het zeer storend maar gelukkig kwam Wim en Honza nog.
    Geweldig die begrijpen het.
    En kunnen het zo duidelijk verwoorden,en geweldig zoals deze dieren in de spieren lopen,zonder optoming.
    Was weer zeer leerzaam en zoals Honza ook vertelde blijf bij elke methode zeer kritisch meedenken.

Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •