Heb je mijn PBtje gehad Fer?
Heb je mijn PBtje gehad Fer?
Ja hoor heb je PB gehad. Was echter van mening dat ik al geantwoord had. Dus nietOorspronkelijk Geplaatst door Tinky
Hier het antwoord op je vraag.
Ik gebruik alleen bewegende beelden, geen foto's, deze keer. Natuurlijk mag je alles insturen zolang het maar beweegt.
Je kunt het uploaden of per msn versturen.
Groetjes
Fer
kon je die van mij wel openen fer? ik kan hem thuis namelijk niet zien
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ja, die is leuk!Oorspronkelijk Geplaatst door Fer
Ja hoor geen probleem. Hij staat al klaar voor montage.Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
Groetjes
Fer
Fer, de mijne komen eraan! Ik heb er echt een heleboel gemaakt dus ga even zelf de leukste eruit kiezen en ik probeer ze deze week nog on line te krijgen of ze op de één of andere manier door te sturen.
Pipi paard moét ook in de film hoor
Uiteraard Skey, dus inzenden je beelden, ben heel benieuwd
www.crystal-carving.com
Hé Fer, ik heb even zitten denken...ik kan dan wel geen filmpjes uplaoden, maar in 'Deel 1' van het NH filmpje kwamen er op het einde toch ook een paar foto's??
Dus bij deze: De allereerste stapjes ala Parelli met Pipa
Hopelijk komen ze dr ook in!!
Groetjes
Ariane
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Ik weet wel zeker van niet Ariane.
Deze keer wordt het een echte film. Geen foto´s meer.
Maar je kan natuurlijk wel zelf iets moois maken met moviemaker he! Lekker muziekje eronder, fotoslideshow en op het forum zetten.
Ja helaas Ariane, dit keer geen foto's het is de bedoeling dit filmpje meer tot 1 geheel te laten komen met dezelfde kwaliteit film en afmeting.
Maar Trea's idee is goed hoor, zie mijn eigen knutselwerk in de huiskamer. Itse simpel en ontzettend leuk om te doen.
www.crystal-carving.com
Ok hoor, mij ook goed..ik wacht dan wel nog even tot deel 3
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Ik heb er ook nog 1, dit keer een rij filmpje.
Filmpjes_001.Mov.Zip by Bigupload.Com
Ik heb trouwens geen idee die goed geneog is
ik ben zoooo benieuwt naar het eind resultaat..jammer dat we nog zoooo lang moeten wachten..
Niks nieuws gefilmd, maar hierbij wel toestemming om materiaal wat je (Fer/Nienke) gefilmt hebt van Maaike en mij tijdens de Wim demo op de NH-dag te gebruiken
Ik heb veel filmpjes op mijn pc maar ik weet niet hoe ik die hier kan krijgen... ze zijn te groot
Bladwijzers