Tweede poging... Hopelijk heb je hem nu.
Tweede poging... Hopelijk heb je hem nu.
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Skey, alles is nu perfect aangekomen.
Elineke , ook van jouw is het filmpje aangekomen via hotmail.
Bedank voor jullie inzendingen !
Groetjes
Fer
ik ga vandaag filmpjes maken
kan dat nog? kan dat nog?
The darkest hour is befor it get light!!!
Zal even namens Fer spreken, ja hoor dat kan nog.
www.crystal-carving.com
tnx en ik heb je net al een paar filmpjes gemaildOorspronkelijk Geplaatst door Amon
The darkest hour is befor it get light!!!
Vandaag de laatste dag, dat betekend dat Fer binnenkort aan de 2de echte NHFilm van formaat gaat beginnen. Ik kan al niet meer wachten!
Ik wil je nog succes wensen Fer want ik kan me voorstellen dat er wel meer dan 20 filmpjes zijn binnengekomen en dat betekend véél werk.
En nu gaat het wachten in...
Ik ga die van mij ook nog snel versturen net allemaal opgenomen
hopen dat t lukt
<!-- w -->http://www.Dyco.webs.com<!-- w -->
idd Fer, veel succes! (en Brenda ook, trouwens )
Ja heb overlevingspakket al in huis
www.crystal-carving.com
Als het goed is mag ik zaterdag de digi van m'n zus lenen, kan ik het dan 'savonds nog sturen?
Hey Fer, heb je mijn filmpje via mail ook ontvangen?
groetjes Dorien
hoe staat het ervoor fer????? ben zo benieuwt!!!!
Hier nog 1tje die erg benieuwd is. Leukt t een beetje ? Zie je t bos nog door de bomen?
<!-- w -->http://www.Dyco.webs.com<!-- w -->
ik is ook errug benieuwd
think natural, be natural...A horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care. Stal Loos
Had in fototopic ookal aangegeven, Fer heeft wel veel materiaal, maar van te weinig verschillende mensen. Dus dat haalt de opzet van het filmpje beetje weg, immers je wilt laten zien dat NH geschikt is voor iedereen en elk paard, groot, klein, oud en jong.
Dus als er nog mensen zijn met goed filmmateriaal die aan de eis van Fer voldoet dan laat alsjeblieft nog wat komen. Want ik wil ook niets liever dan een 2de NH film.
www.crystal-carving.com
Bladwijzers