Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 41 van de 41

Topic: Wim Vonck geen agenda?

  1. #31
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Wim Vonck geen agenda?

    Ik zal ze dan van de week ook even bellen voor de zekerheid

    Enne gezellg toddy!
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  2. #32
    Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Delft
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.656
    Dagboek Berichten
    1

    Re: Wim Vonck geen agenda?

    tot volgende week dan maar 'k heb d;r zin an

  3. #33

    Re: Wim Vonck geen agenda?

    We kunnen trouwens met de forumleden wel een agenda in elkaar draaien. Ik denk dat hij het drukste is met ons hihi

    ben ik helemaal met je eens, ik ben ook over...hahaha na het zien van de lessen in voorthuizen...

    nu nog even sparen voor een trailer, want die heb ik nog niet. zo'n wim weekje lijkt mij wel wat. ik denk dat ik dan zo veel stof krijg dat ik wel een half jaar vooruit kan.
    alleen al van het kijken een tijdje terug had ik voldoende voer.

  4. #34
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Wim Vonck geen agenda?

    Ik onthoud de dingen in een les meestal maar kort, waardoor ik er thuis een week later al niets meer mee kan. Ga daarom nu liever een hele week, 2x per dag instructie en tussendoor lessen van KC.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  5. #35

    Re: Wim Vonck geen agenda?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Ik onthoud de dingen in een les meestal maar kort, waardoor ik er thuis een week later al niets meer mee kan. Ga daarom nu liever een hele week, 2x per dag instructie en tussendoor lessen van KC.
    Me too (kort onthouden), daarom ben ik zo blij dat Nieck de laatset 2 lessen filmopnames heeft gemaakt, als ik die kijk, hoor ik ook ineens veel meer! En dat schrijf ik dan weer allemaal op in mijn boekje. En zo kom ik nooit aan rijden toe hahaha

    May the horse be with you!

  6. #36

    Re: Wim Vonck geen agenda?

    We gaan begin november een aantal dagen heen en het is dus toch verstandig een filmcamera mee te nemen. Kunnen we thuis alles nog een keer opzoeken als we met de handen in het haar staan

  7. #37
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    386

    Re: Wim Vonck geen agenda?

    We waren dit weekend in Drenthe en hebben gebeld. We waren zeker welkom om te komen kijken. Dus hebben we ons naast de bak geinstalleerd en vol aandacht zitten kijken. Gelukkig waren het ook beginners en dat was voor ons dus erg interessant en we hebben van het kijken alleen al een hoop geleerd. En tussendoor kwam hij gewoon vragen of we het allemaal begrepen.
    We zouden graag een weekje heen gaan maar hij schijnt dit jaar al aardig vol te zitten. Het voordeel is wel dat we nog even kunnen sparen.
    Wij zouden graag in de buurt ergens willen overnachten, weet iemand een leuk adres?
    was ikke dus!!! wij overnachten met de nvvr bij het nienhuus --> ligt er 3 km vanaf, je kan via google wel aan hun adres komen volgens mij

  8. #38
    Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Delft
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.656
    Dagboek Berichten
    1

    Re: Wim Vonck geen agenda?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Ik onthoud de dingen in een les meestal maar kort, waardoor ik er thuis een week later al niets meer mee kan. Ga daarom nu liever een hele week, 2x per dag instructie en tussendoor lessen van KC.
    Me too (kort onthouden), daarom ben ik zo blij dat Nieck de laatset 2 lessen filmopnames heeft gemaakt, als ik die kijk, hoor ik ook ineens veel meer! En dat schrijf ik dan weer allemaal op in mijn boekje. En zo kom ik nooit aan rijden toe hahaha
    Ik heb vandaag een prachtig notitieboekje aangeschaft Ik denk dat tie na volgende week aardig vol staat

  9. #39

    Re: Wim Vonck geen agenda?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door "KnowHow
    was ikke dus!!! wij overnachten met de nvvr bij het nienhuus --> ligt er 3 km vanaf, je kan via google wel aan hun adres komen volgens mij
    We hebben heel wat geleerd van alleen al het kijken. Het was echt hardstikke leuk en inspirerend. Ik heb het nienhuus nog niet kunnen vinden, weet je misschien ook de plaats.
    Ik zal deze week wel gaan kijken voor een overnachtingsplek. Ik heb ook al een goede bed&breakfats doorgekregen. Dan kunnen we een beetje vergelijken en overleggen.

  10. #40
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Wim Vonck geen agenda?

    Ik ben er morgen (donderdag) helaas niet bij.....ze hebben net besloten deze week zand te brengen voor de paddock (eerste lading zit er al in en ik verga van de pijn in mijn rug )en nu moet dat er ook in! Dus morgen sta ik de hele dag met 2 stalgenoten zand te verdelen, maar ja het is voor een goed doel zullen we maar zeggen, hebben de paardjes tenminste weer droge voeten van de winter

    Nog veel plezier met de trainingsweek
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  11. #41

    Re: Wim Vonck geen agenda?

    Wij gaan dus van 6 tm 9 november en overnachten in Grolloo bij de fam Schipper. De oude dames laten zich dus lekker verwennen na het harde werken overdag .

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •