Neen hoor ik ben nog steeds heel erg blij ermee, bedankt voor je reactie .
xxx julieke
Neen hoor ik ben nog steeds heel erg blij ermee, bedankt voor je reactie .
xxx julieke
Wow en doe jij alleen maar Parelli, of ook nog iets anders? En wordt jouw paard dat niet zat?Oorspronkelijk Geplaatst door donderwolke
Ik doe hoofdzakelijk Parelli, in het weekend doe ik wel eens een dag geen Parelli maar dan ga ik buitenrijden, maar voor de rest altijd Parelli ja. En mijn paard heeft mij nog niet gezegd dat ze het zat is, we blijven het alletwee wel leuk vinden, met ups en downs natuurlijk maar da's bij iedereen zo hé.
Ik denk ook inderdaad dat het en aan je eigen inzet ligt, maar ook aan je paard. Fenna heeft echt niet altijd zin in spelen hoor, ze speelt ook vrij weinig met andere paarden. Voor haar zijn knuffelen en comfort heel belangrijk en soms doen we dat dus een hele dag.
Shiva lijkt me een paardje met wat meer pit, die wel van een uitdaging houdt
Gaaf hoor dat jullie het gehaald hebben, ik verwacht binnenkort een topic dat je geslaagd bent voor L3
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
nou meid,
ik sta helemaal paf
ben erg blij voor je! inderdaad het is je eigen inzet wat maakt dat je zo snel erdoor kan gaan, maar ondertussen bof je ook met je paard -dat zij het zo leuk vindt he..helaas niet altijd het geval.
maar vind het wel fantastische prestatie!!
tja ze vindt het nu ook niet altijd leuk hé, in het begin hebben we enorm afgezien (als je zin hebt: lees nog eens mijn eerste topics die zijn allesbehalve positief) maar het is wel enorm veel verbeterd da"s waar.
Bedankt trouwens!
xxx julieke
Bladwijzers