Ik heb officieel mijn level 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na drie maanden wachten op het resultaat van mijn herexamen, heb ik dus eindelijk bericht gekregen dat ik erdoor ben, en ik ben zoooooooo blij!!!
xxx julieke
Ik heb officieel mijn level 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na drie maanden wachten op het resultaat van mijn herexamen, heb ik dus eindelijk bericht gekregen dat ik erdoor ben, en ik ben zoooooooo blij!!!
xxx julieke
WAUW, gefeliciteerd!!! Super!
Jij had toch nog het oude examen gedaan?
Ja inderdaad, ik denk één van de laatste die dat heeft kunnen doen, want ik weet niet of je het nu nog kan doen...
Gefeliciteerd!!
SUPER!!!!! Gefeliciteerd Julie! Echt gaaf!
Ik wist niet dat het nog kon, het oude L2 examen. Ik dacht dat dat maar tot begin dit jaar kon...
Nou ja, kennelijk kon het dus toch. Jij hebt het dus nog op de moeilijke manier gedaan! Tof!
Whouw!!! Gefeliciteerd!!! Superrrrrr, je zit voorlopig nog wel op je roze wolk! (5 maanden wachten op je herexamen is lang zeg, ik vond 5 weken al lang!)
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Dankjewel allemaal!!!! Inderdaad ik zit wel op een roze wolkje nu .
(twas wel 3 maanden issiem geen 5, gelukkig maar )
xxx julieke
Zooooo! Gefeliciteerd! Super gedaan van jou en Shiva.
Gaaf! Gefeliciteerd!
Waarom liet het antwoord eigenlijk zo lang op zich wachten? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Ik weet de reden niet, maar ik vind het 'leertechnisch' niet zo goed. Als je examen doet, wil je ook binnen redelijke termijn je antwoord hebben. 3 maanden vind ik geen redelijke termijn meer. Als Parelli dan zo prat gaat op hun leerlijnen, dan is dit een puntje voor verbetering.
In ieder geval erg leuk en knap dat je het gehaald hebt. Geniet lekker verder van je roze wolk.
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF !
Gefeliciteerd!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
wow donderwolke! wat goed zeg!!! GEFELICITEERD!!!
Gefeliciteerd Julie, maar ik wist al dat jij erdoor ging zijn...al wist je het zelf nog niet
Leuk voor je!
Gefeliciteerd!
gefeliciteerd
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Gefeliciteerd !!!
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Bladwijzers