Ik hoop dat alleen al het opschrijven je al een beter gevoel geeft. (schrijf het van je af)
Je schrijft het zelf al, maar ik zou dus niet met zijn tweeen een tweede paard of pony kopen! En ik kan me de reacties van de ouders van je vriendin ook goed voorstellen. (en daar zou ik blij mee zijn)
Laat het allemaal even bezinken , en bespreek het dan nog een keer, desnoods eerst met je ouders.
En als je Jody aan je vriendin verkoopt (wat ook niet morgen hoeft te gebeuren), dan hoef jij toch ook niet binnen een dag een ander paard of pony? Rustig aan, dit zijn geen beslissingen die je overhaast moet nemen!
(het is misschien een wat kromme vergelijking, maar ik ben ook nog nooit een jongen tegengekomen, waar ik de volgende dag mee trouwde )
Vervelend dat Jody nu op stal staat, en inderdaad 23 uur per dag is een hele hoop voor een vluchtdier. Ik weet niet hoe jij en je vriendin zitten met tijd, maar je kunt toch ook allebei op een ander tijdstip gaan, jij bv net na school, of voor school desnoods, en je vriendin 's avonds. Zo komt het paard er 2x uit, en jij hoeft je niet te ergeren aan je vriendin, en zij niet aan haar. (zo doe ik het in de winter ook met Unieko)
Succes en kop op!
Bladwijzers