Haha, als je het gaat uitprinten betaal je er alsnog een behoorlijk bedrag voor
Je kan het toch gewoon op je pc laten staan en daar lezen? (al leest dat niet zo lekker natuurlijk)
(of een keer stiekum op je werk uitdraaien op de laserprinter ofzo )
Haha, als je het gaat uitprinten betaal je er alsnog een behoorlijk bedrag voor
Je kan het toch gewoon op je pc laten staan en daar lezen? (al leest dat niet zo lekker natuurlijk)
(of een keer stiekum op je werk uitdraaien op de laserprinter ofzo )
Ik heb het ook gedownload. Spijtig genoeg werk ik niet,dus zal ik aan mama of papa moete vragen of zij het willen uitprinten, want achter de pc lezen doe ik toch niet zo graag.
Eh nou.. veel oefeningen vind ik ook behoorlijk moeilijk. Met dat werken op de cirkel en je lichaamshouding en zo.. Ik denk (weet zeker) dat ik veel dingen meer als eens moet lezen. Heb het daarom in een klapper gedaan.
Vind er veel in terug van Parelli, maar nóg veel uitgespokener omschreven. Ook veel dingen zijn anders. Dit vergt toch meer zelf denkwerk. Is niet een en al uitgekauwd voor den blonden mensch
Het verbruikt niet veel inkt hoor. Het is voornamelijk zwart.
Ja hoor , heb ik weer .
Kan 't bestand niet openen . Ik heb acrobat ook al opnieuw geinstaleerd , maar niks hoor .
Ik kan ineens geen PDF bestanden meer openen .
Ik krijg deze melding :
Er is een probleem opgetreden in een invoegtoepassing van internet explorer .
Hierna wordt de boel automatisch afgesloten . Grrrrrrr ik krijg wat van die computer .
Over Balki , m'n SuperShet :
Nee hoor , hij is niet dik .
Hij zit gewoon vol met karakter .
Bestand ff 'opslaan als' (of: save target as) dan kun je het vanaf je pc openen.
Neuh , helemaal niks .Bestand ff 'opslaan als' (of: save target as) dan kun je het vanaf je pc openen.
Wat 'helemaal nix'??
Kun je het niet met je rechtermuistoets aanklikken en dan kiezen voor 'opslaan als' of 'doel opslaan als'??
Kan 't wel opslaan , maar krijg 't met geen geweld geopend
wij hebben gratis papier een een laserprinter thuis dus voor mij heeft mischien op z'n meest 2 euro gekost
Arghhh!! Heb alles mooi in kleur uitgeprint, blijkt dat sommige pagina's niet helemaal erop staan. Pagina' s: 1, 27, 49, 73, 121, 149 en de pagina tussen 95 en 96 (hier stopt de telling twee pagina's ). Ik mis het ruitertje en de rode streepjes en circels en de kleine paardjes. Alleen het grote paardje en de tekst staat erop. Verder is alles goed gegaan , alleen dit niet.
Wie heeft dit ook?
Zal proberen om het hier neer te zetten zodat jullie kunnen zien hoe het er bij mij dus uitziet
Zo dus:
Nee, ik heb dat niet. Alles goed, alles compleet. Raar hoor. Ziet eruit als een hapering met opslaan.. of heb je het gelijk uitgeprint zonder op te slaan? Dat heb ik nl gedaan.
Ik heb het ooit eens opgeslagen en dat nu eens uitgeprint. Misschien maar eens proberen zonder dat opslaan. Wel raar dat de rest wel goed is
..bij mij stopt hij na pagina 47... er is gewoon niet meer... ik ga het morgen ook eens proberen zonder op slaan....
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Bij mij stopte hij ook een paar keer. Gewoon weer opnieuw uitprinten maar dan wel de pagina waar je gebleven was opgeven zodat hij niet helemaal bij de 1e pagina begint
Bladwijzers