oja, een datum is erg handig.
Wat te denken van ?
7,8,of 9-11
14,15,of 16 -11
Die week daarna heb ik alarmdienst van mijn werk dus dat is niet zo handig
Ik hoor/lees wel wanneer de meeste mensen kunnen.
oja, een datum is erg handig.
Wat te denken van ?
7,8,of 9-11
14,15,of 16 -11
Die week daarna heb ik alarmdienst van mijn werk dus dat is niet zo handig
Ik hoor/lees wel wanneer de meeste mensen kunnen.
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
lijkt me erg leerzaam... als ik mag komen
kunnen we misschien carpoolen!
Groetjes Afke
Lees ik in de tekst 'Randstad' en denk ik 'nou das mooi in de buurt' maar das wel aan de andere rand van de randstad!
Toch wel erg gezellig, ik ga kijken of ik dekoezegtboe zo gek kan krijgen mee te gaan
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Volgens mij kan ik deze data wel....heb alleen een voorkeur voor de 9e en 16e (dat zijn de donderdagen volgens mij) omdat ik dan de paardjes 's middags al kan doen en ik vrijdags altijd vrij ben van mijn werk (lekker uitslapen als het laat wordt )
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Gezellig Eva !Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
Hanneke hoe groot is je huis, en heb je een breedbeeld tv....wordt geloof ik wel errug druk namelijk
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Rooster is in de maak, dus ik wacht nog even af...
Hi!
Ik wil ook graag van de partij zijn als het nog in je huis past
Ik kan doordeweeks altijd eigenlijk wel.. in het weekend ben ik wat drukker..
Komen er nog meer uit omgeving alkmaar? misschien kunnen we dan carpoolen..
Ik hou t topic in de gaten welke avond het word..
leuk idee!
groetjes linda
Parelli.. Waarom ontdek ik dit nu pas?
nou als ik jullie nou heel erg lief aankijk he......
En dan vraag of jullie het misschien tussen 23 november en 3 december willen doen.....
En dan niet 30 november....
Dan ben ik in Nederland en kan ik jullie alles vertellen over mijn leventje in Frankrijk....
Nou ja ik hoop maar dat het kan en anders loop ik het gewoon mis
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Jaaaahh, anna dr bij! Dat zou leuk zijn
Ik ben trouwens erg voor de donderdagen, net als Timbers.
Jaaahaa, verhalen uit Frankrijk!!
Ik heb niet zo'n groot huis, maar nog geen maximum verordering van de brandweer, en mijn 29 bij 29 cm tv zal ik even inruilen bij paps en mams voor een grotere. Dus iedereen is welkom hoor.
Maarre nieuwe data:
donderdag 23 november (Anna kan jij dan al?)
of 27, 28, of 29-11, (maar dit zijn geen donderdagen)
donderdag de 23e moet ik wel kunnen en van die andere data dan het liefst woensdag de 29e! Gezellig ook verhalen uit Frankrijk
ik hou t topic ook in de gaten, even mn nieuwe schoolroost afwachten
ik denk dat ik dan wel kan al ben ik net aangekomen maar ik sleur mijn beste vriendinnetje wel gewoon mee hahah ook parelli freak dus leuk meedoen moet toch kunnen dacht ik zo en de rest moet dan nog maar even wachten op bezoek...
Ik ga eerst bij mijn forum vrienden langs!!!!
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Leuk Anna!
Dus het wordt donderdagavond 23 november?
? kan ik zelf de titel aanpassen?
Ja hoor. Je kan de titel veranderen door je eerste bericht te repleyen/editten.
Bladwijzers